تست رفع ابهام های 0/0 غیر مثلثاتی
`00:33
1 تمرین
قانون لنز
`01:11
1 تمرین
همانندسازی در پروکاریوت ها و یوکاریوت ها
`00:47
1 تمرین
القاگرها
`00:49
1 تمرین
تست های همانندسازی(قسمت اول)
`00:27
پلی آمیدها
`00:44
1 تمرین
رفع ابهامهای 0/0 مثلثاتی
`01:06
1 تمرین
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
محدثه ملکرییسی
فارغ التحصیل تجربی - سیستان و بلوچستان
علی آقازاده
دوازدهم تجربی - آذربایجان غربی
فاطمه رضائیان
دوازدهم تجربی - اردبیل
خانم نجفی
فارغ التحصیل تجربی - مازندران
فائزه خلیلی
دهم تجربی - آذربایجان شرقی
پریسا رسولی
فارغ التحصیل تجربی - تهران
ابوالفضل مرادی
دوازدهم تجربی - زنجان
محمد اسحاق علی خوردی
دوازدهم تجربی - هرمزگان
سلما کردی
دهم تجربی - سیستان و بلوچستان
ریحانه رضایی
فارغ التحصیل تجربی - خوزستان
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
محدثه ملکرییسی
فارغ التحصیل تجربی - سیستان و بلوچستان
علی آقازاده
دوازدهم تجربی - آذربایجان غربی
فاطمه رضائیان
دوازدهم تجربی - اردبیل
خانم نجفی
فارغ التحصیل تجربی - مازندران
فائزه خلیلی
دهم تجربی - آذربایجان شرقی
پریسا رسولی
فارغ التحصیل تجربی - تهران
ابوالفضل مرادی
دوازدهم تجربی - زنجان
محمد اسحاق علی خوردی
دوازدهم تجربی - هرمزگان
سلما کردی
دهم تجربی - سیستان و بلوچستان
ریحانه رضایی
فارغ التحصیل تجربی - خوزستان
تست رفع ابهام های 0/0 غیر مثلثاتی
`00:33
1 تمرین
قانون لنز
`01:11
1 تمرین
همانندسازی در پروکاریوت ها و یوکاریوت ها
`00:47
1 تمرین
القاگرها
`00:49
1 تمرین
تست های همانندسازی(قسمت اول)
`00:27
پلی آمیدها
`00:44
1 تمرین
رفع ابهامهای 0/0 مثلثاتی
`01:06
1 تمرین
سوالات دیگران
(6)
ستایش سلیمی
4 ماه پیش
سلام وقت بخیر احیانا رادیکال ۳ در ایکس به توان دو نباید میشد 3x² ? استاد به کل توان ایکس رو فراموش کردن انگار و فقط رادیکال رو به توان رسوندن و اگه بخوایم اونجوری در نظر بگیریم n=1 میشه نه ۲ میشه یه چک بکنید؟
کپی لینک
کپی لینک
امیر حسین زارع
11 ماه پیش
سلام چون براکت داره اول باید براکت و قدر مطلق رو تعیین تکلیف کنیم و بعدش بریم سراغ هم ارزی و اینا
کپی لینک
سارا قوهستانی
1 سال پیش
0:3:18
سلام وقت بخیر متوجه نمیشم که چرا xبه توان 2 رو باهم ساده کرد کلا چرا nمساوی 2 شد؟
کپی لینک
(1)
کپی لینک
sepehr nazari
2 سال پیش
الا این سوال بدون برنولی حتی با هوپیتالم قابل حل نیست چرا واقعا اینو تو کنکور دارن ؟
کپی لینک
نرگس رحیمی
2 سال پیش
سلام وقت بخیر متاسفانه گاهی این قبیل سوالات مطرح میشن برای همین بهتر هستش به مباحثی که استاد میگن تسلط پیدا کنید تا بتونید اکثر سوالات رو حل کنید
کپی لینک
زینب ناصری
2 سال پیش
0:1:55
سلام ببخشید چرا صورت را دوباره برنولی زدن استاد و ب مخرج دست نزدن متوجه نمیشم
کپی لینک
کپی لینک
فرناز جعفری گلفزانی
3 سال پیش
0:3:38
سلام چرا تانژانت رو کلا از بین بردن و از هم ارزی استفاده نکردن؟
کپی لینک
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
سلام و درود توجه کنید استاد از عبارت خط قرمز استفاده کردند زیرا هنگام حد گرفتن باید تکلیف قدر مطلق و جز صحیح مشخص شود ما اینکارو انجام دادیم و برای تانژانت مقدار عددی بدست اومد ، در واقع تبدیل شد به یک عدد ما اونو حذف نکردیم بلکه اثر اون جز صحیح باعث این اتفاق شد
کپی لینک
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
سلام اگر اینجا منظورتونه، دقت کنید که سه ایکس کلش زیر رادیکاله و کل این رادیکال به توان دو رسیده پس اتفاقی که میفته فقط اینه که رادیکال حذف میشه و دلیلی ندارد که ایکس زیر رادیکال هم دوباره بخواد توان بگیره