= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
امیر حسین ترکاشوند
1 سال پیش
سلام ببخشید اینجا چرا چهل درصد رو با صد مقایسه نکردیم و نشد شصت درصد؟
سجاد اسماعیلی
1 سال پیش
سلام اینجا خواسته سوال رو بدست اوردیم و دیگه نیاز نیست با چیزی مقایسه بشه
Taha Rashidi
10 ماه پیش
سلام این کارو زمانی انجام می دادیم که صورت سوال درصد کاهش یا افزایش چیزی رو از ما خواسته بود الان سوال فقط نسبت یک چیز به چیز دیگه ای رو به صورت درصد از ما خواسته
Taha Rashidi
10 ماه پیش
@Taha Rashidi مثلا اگه نسبتK2 به K1 رو به دست اورده بودیم 40درصد، اون موقع میشد بگیم که 60درصد K1 صرف انرژی اتلافی شده
علیرضا شیخی
1 سال پیش
این تست باید واسه درس بعدی باشه فکر کنم درس انرژی درونی
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷