یادبگیریم3: آسانسور

برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

28 فروردین

 نیروی وزن و نیروی عمودی تکیه گاه
نیروی وزن و نیروی عمودی تکیه گاه

`01:13

مسائل و تست های PH(قسمت سوم)
مسائل و تست های PH(قسمت سوم)

`01:34

1 تمرین

مباحث باقیمانده
مباحث باقیمانده

`00:19

1 تمرین

 آسانسور
آسانسور

`01:03

1 تمرین

سوالات دیگران

هر دو روش محاسبه T برای امتحان نهایی قابل قبوله یا روش دوم ایراد داره ؟

کدوم روش دقیقا ؟ لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام اگر بخواهیم این را با روش تشریحی حل کنیم چطوری میشه

یه فیلم 20 دقیقه ای اندازه 2 ساعت طول کشید تا بالا بیاد

به پشتیبانی بگید

چقد سایت کنده

به پشتیبانی بگید

ببخشید از این فرموله میشه استفاده کنیم تو نهایی T=m(g±±a)

نیروی که کف آسانسور به جسم وارد میکنه همون نیروی عمود بر سطحه؟

بله نیروی عمودی سطح

حرکت تند شونده و روبه پایینه نباید شتاب رو تو این حالت منفی در نظر بگیزیم؟؟

سلام سوال د

زهرا کوهی | آکادمی امروز

زهرا کوهی

6 ماه پیش

سلام گزینه 2این سوال چرا به این روش نهایی که رفتم منفی بدست اومد

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

زهرا کوهی | آکادمی امروز

زهرا کوهی

6 ماه پیش

@سید محمد متین رشادی فرستادم میشه جواب بدین

سلام روش دوم روشی هست که تو نهایی میشه استفاده کرد درسته ؟

نه راستش. روش دوم. انگاری که خلاصه روش اولی و کوچیک شده اش هست. که سریع تر جواب میده ولی کامل نیست. با اولین روش که میریم اول جدا وزن رو حساب میکنیم و مینویسم کامل که از کجا همه چی رو میاریم و جا گذاری میکنیم ولی روش دومی یکم خلاصه تره به خاطر همون بعضی از دبیرا نمره نمیدن

(2)

اگه میشه این سوال رو به روش نهایی حل کنید....

Amir Hossein J | آکادمی امروز

Amir Hossein J

6 ماه پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(1)

این روش دومی که تنهایی اوکی نیس درسته؟

سلام این روش رو تو نهایی میتونیم بنویسیم؟یعنی بهمون نمره میدن؟

سلام نه نمره نمیدن

@ابوالفضل شیراوند الان ب این دوتا فرمول نمره نمیدن؟ پس فرمول اصلیش چیه؟

@مبینا مصطفوی برو تو کتاب درسی صفحه ۳۶ مثال ۲_۶ اونجا همه چیز رو در مورد. اسانسور جوری که مورد تایید امتحان نهایی هست توضیح داده

@مبینا مصطفوی چرا ت کتاب بجای mgازw استفاده کرده و بجای Tاز Fn استفاده کرده

چرا وقتی نگفته تند شونده یا کندشونده ما باید تند بگیریم؟

میشه سوال دوم چی یاد گرفتی رو توضیح بدین

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷

@سید محمد متین رشادی سلام منم با روشی که توضیح دادین رفتم ولی تو پاسخنامش 105نوشته شده!