واکنش های تثبیت کربن یا چرخه کالوین و نکات آن
`00:50
اثر فوتوالکتریک
`01:03
1 تمرین
اثر محیط بر فتوسنتز، تست ها (بخش اول)
`00:40
آمونیاک و آشنایی با اصل لوشاتلیه، اثر غلظت
`00:42
تولیدمثل جانوران، هرمافرودیت ها
`01:03
شاخصهای پراکندگی
`01:05
1 تمرین
انواع طیف
`00:26
1 تمرین
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
واکنش های تثبیت کربن یا چرخه کالوین و نکات آن
`00:50
اثر فوتوالکتریک
`01:03
1 تمرین
اثر محیط بر فتوسنتز، تست ها (بخش اول)
`00:40
آمونیاک و آشنایی با اصل لوشاتلیه، اثر غلظت
`00:42
تولیدمثل جانوران، هرمافرودیت ها
`01:03
شاخصهای پراکندگی
`01:05
1 تمرین
انواع طیف
`00:26
1 تمرین
سوالات دیگران
(4)
بردیا پیامی
2 ماه پیش
برای تبدیل الکترون ولت به ژول بر ثانیه یا بالعکس چیکار باید بکنیم استاد گفتا ولی یادم رفت
کپی لینک
انسیه اسدی
1 سال پیش
0:1:26
چرا باید به ژول تبدیل بشه؟
کپی لینک
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
چون بقیه یکا ها به si هستن،یکای انرژی هم باید به ژول باشه و eV باید به ژول تبدیل کنیم تا جور در بیاد
کپی لینک
ساناز عسگری
1 سال پیش
چرا اینجا باید به ژول تبدیل کنیم ثابت پلانک که خودش مثل دوسوال قبل برحسب ev.s است
کپی لینک
نرگس مهدوی
1 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-54137?comment_id=513511#comment-513511 اسنجا توضیح داده شد🪷
کپی لینک
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
الکترون ولت یکای انرژی هست مثل ژول نه ژول بر ثانیه