تست های واکنش ها در دنیای واقعی + حرفهایی درباره فلز و زندگی
`01:16
1 تمرین
نخاع
`01:00
دستگاه عصبی محیطی + تست
`02:45
1 تمرین
گیرندههای حسی
`01:22
تست برایند نیروها (2)
`01:09
1 تمرین
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
تست های واکنش ها در دنیای واقعی + حرفهایی درباره فلز و زندگی
`01:16
1 تمرین
نخاع
`01:00
دستگاه عصبی محیطی + تست
`02:45
1 تمرین
گیرندههای حسی
`01:22
تست برایند نیروها (2)
`01:09
1 تمرین
سوالات دیگران
(6)
نگین علیزاده
7 ماه پیش
برای قسمت ۲ چرا ضریب نذاشتن؟؟؟؟ ضریب ۲؟
کپی لینک
سبحان پرهوده
5 ماه پیش
ضریب به ما میگه که چند تا جرم مولی داریم خب استاد حساب کردن یه کربن دی اکسیده که میشه ۴۴ گرم و یه آب که میشه ۱۸ گرم و جمعش که میشه ۶۲ گرم
کپی لینک
محمدجواد ظهیری اصل
1 سال پیش
سلام ببخشید چه موقع میتونیم اجزای دو واکنش رو باهم تناسب ببندیم ؟ ایا باید لزوما ضریب ذرهی حد واسط رو برابر کنیم ؟
کپی لینک
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام زمانی که یک ماده مشترک در این دو واکنش داشته باشیم که تو یکی تولید بشه و ببریم و توی واکنش دومی مصرفش کنیم
کپی لینک
فاطیما جعفری پور
2 سال پیش
0:9:23
برا قسمت دوم ضريب نميخواست تو مخرج بزاريم؟؟جمع ضريباى گاز ها ؟
(1)
کپی لینک
علی محمد نصیرزاده
2 سال پیش
ضرایب به 5 ساده کردن
کپی لینک
محمد حیدری
2 سال پیش
سلام در قسمت دوم سوال استاد چرا ضریب استکیومتری گاز ها رو در مخرج نزاشتن؟
کپی لینک
علی محمد نصیرزاده
2 سال پیش
ضرایب به 5 ساده کردن
کپی لینک
کپی لینک
کپی لینک
سید محمد متین رشادی
7 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷