به هم بستن مقاومت ها (سری یا متوالی)
`01:27
لوزالمعده و دیابت
`00:54
1 تمرین
سایرغدد و تنظیم ترشح غدد
`00:32
1 تمرین
تست های غدد(قسمت اول)
`01:04
1 تمرین
تست های غدد(قسمت دوم)
`01:29
آنتالپی سوختن
`00:58
1 تمرین
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
به هم بستن مقاومت ها (سری یا متوالی)
`01:27
لوزالمعده و دیابت
`00:54
1 تمرین
سایرغدد و تنظیم ترشح غدد
`00:32
1 تمرین
تست های غدد(قسمت اول)
`01:04
1 تمرین
تست های غدد(قسمت دوم)
`01:29
آنتالپی سوختن
`00:58
1 تمرین
سوالات دیگران
(2)
آرمیتا اسماعیل پور
4 ماه پیش
0:2:50
مگه گزینه ۴ درست نمیشه ؟ خودشون نوشتند مصرف گلوکز زیاد بشه خب یاخته هان که گلوکز رو مصرف میکنن گلوکاگون که گلوکز رو وارد یاخته ها نمی کنه ، انسولین وارد میکنه
کپی لینک
حیدر مالداری
4 ماه پیش
0:3:20
در نتیجه فعالیت T3 و T4 ترشح انسولین و گلوکاگون هردو افزایش پیدا میکنه؟ اینجا میگن گلوکاگون چند تا تست قبل گفتن ترشح انسولین بیشتر میشه. هردوش درسته؟
کپی لینک