تست31

برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

15 شهریور

لوزالمعده و دیابت
لوزالمعده و دیابت

`00:54

1 تمرین

سایرغدد و تنظیم ترشح غدد
سایرغدد و تنظیم ترشح غدد

`00:32

1 تمرین

تست های غدد(قسمت اول)
تست های غدد(قسمت اول)

`01:04

1 تمرین

تست های غدد(قسمت دوم)
تست های غدد(قسمت دوم)

`01:29

 آنتالپی سوختن
آنتالپی سوختن

`00:58

1 تمرین

سوالات دیگران

مگه گزینه ۴ درست نمیشه ؟ خودشون نوشتند مصرف گلوکز زیاد بشه خب یاخته هان که گلوکز رو مصرف میکنن گلوکاگون که گلوکز رو وارد یاخته ها نمی کنه ، انسولین وارد میکنه

در نتیجه فعالیت T3 و T4 ترشح انسولین و گلوکاگون هردو افزایش پیدا میکنه؟ اینجا میگن گلوکاگون چند تا تست قبل گفتن ترشح انسولین بیشتر میشه. هردوش درسته؟