تست17

برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

20 شهریور

چرخه یاخته ای (اینترفاز ، تقسیم) + تست ها (قسمت اول)
چرخه یاخته ای (اینترفاز ، تقسیم) + تست ها (قسمت اول)

`01:36

1 تمرین

تست ها (قسمت دوم)
تست ها (قسمت دوم)

`01:04

 عوامل موثر روی سرعت
عوامل موثر روی سرعت

`00:39

1 تمرین

 تست مسائل توان مصرفی مقاومت (2)
تست مسائل توان مصرفی مقاومت (2)

`01:13

1 تمرین

 مفهوم توان در باتری + مسائل توان در باتری(قسمت1)
مفهوم توان در باتری + مسائل توان در باتری(قسمت1)

`00:49

 مسائل توان در باتری(قسمت 2)
مسائل توان در باتری(قسمت 2)

`02:02

1 تمرین

 اسیدها و استرها
اسیدها و استرها

`01:03

1 تمرین

دوک تقسیم
دوک تقسیم

`00:28

سوالات دیگران

نمیشه یه قاعده کلی گفت برای بیشترین توان اتلافی؟ مثلا هر مقاومتی که جریانش بیشتر باشه بیشترین توان رو توی مدار داره. منظورم کلا قاعده ایه که بدون حساب کردن و نوشتن بشه حدس زد کدوم مقاومته

1339 . | آکادمی امروز

1339 .

3 ماه پیش

سلام. تو حالت سری مقاومتی که بزرگتره بیشترین توان مصرفی رو داره. تو حالت موازی هم مقاومتی که کوچیکتره توان مصرفی بیشتری داره.

(1)