میدان مغناطیسی اطراف سیم راست
`02:08
1 تمرین
مبحث سوم فصل 7 زیست یازدهم
`02:59
تست ها
`00:59
مسائل سینتیک
`00:36
تست مسائل سینتیک (1)
`00:27
تست مسائل سینتیک (2)
`00:53
1 تمرین
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
میدان مغناطیسی اطراف سیم راست
`02:08
1 تمرین
مبحث سوم فصل 7 زیست یازدهم
`02:59
تست ها
`00:59
مسائل سینتیک
`00:36
تست مسائل سینتیک (1)
`00:27
تست مسائل سینتیک (2)
`00:53
1 تمرین
سوالات دیگران
(2)
مهدی بردبار
3 سال پیش
0:0:45
سلام استاد چرا تو این قسمت D رو صفر گذاشت؟
کپی لینک
ملیکا باقریان
3 سال پیش
سلام به این دلیل که در دقیقه صفر و اون اوله اوله واکنش که ما 6مول ماده Aریختیم قطعا واکنشی هنوز انجام نشده و واکنش دهنده ها هنوز به فراورده تبدیل نشدن پس مقدار همه فراورده هامون برابر صفر
کپی لینک
نادیا یوسفی
1 ماه پیش
چون ضریب ماده A دو بود تغیرات هر ماده در واکنش هم به گفته استاد میشه ضریبش در x حالا اگه واکنش دهنده باشه کم میشه و میشه منفی اگه هم فرآورده باشه میشه مثبت