یادبگیریم4: ساختار لوله گوارش انسان (لایه بیرونی)
5/5
(142 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
فهیمه فلاحتی
1 ماه پیش
سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. در صورت تمایل خرید لطفا شماره تماستون یا آیدیتون رو بزاریئ باهاتون ارتباط بگیرم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن
نرگس بریهی
7 ماه پیش
تو کتابمون گفته که همه این لایه ها بافت پیوندی سست وجود داره نه بافت عصبی
H. M
5 ماه پیش
بافت عصبی را خودمان باید متوجه بشیم
حیدر مالداری
7 ماه پیش
پس یعنی لایه ماهیچه ای که دومین لایه لوله گوارش هست با صفاق در تماس هست؟ میتونیم بگیم در حفره شکمی چهار لایه به ترتیب میشه صفاق ، ماهیچه ، زیرمخاط ، مخاط
(1)
حیدر مالداری
7 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی متشکرم
مائده علمی
8 ماه پیش
شبکه های یاخته های عصبی بین لایه ماهیچه ای طولی و حلقوی قراردارند حالا اگه لایه مورب رو داشته باشیم این شبکه ها کجا قرار میگیرند بازم بین طولی و حلقوی؟ مورب هم که با شبکه عصبی زیر مخاط تماس داره؟
H. M
5 ماه پیش
بله بله
BTMN
8 ماه پیش
الان کتاب گفته لوله گوارش از ۴ لایه تشکیل شده و از دهان تا مخرج ادامه داره این یعنی لایه بیرونی در دهان و حلق هم وجود داره درحالی استاد درنظر نگرفتن چه کنیم؟
شروین نظری
9 ماه پیش
رگ های لفنی هم ماهیچه صاف ، رشته های کشسان ، بافت پوششی سنگفرشی تک لایه دارن ؟؟
روژینا حوری
9 ماه پیش
اگه در تمام لایه های لوله گوارش رگ خونی و لنفی وجود داشته باشه پس یعنی میشه محیط داخلی؟ ولی فضای درون لوله جز محیط داخلی بدن محسوب نمیشود؟
(1)
ستایش 🫀🦷
7 ماه پیش
بله لوله دارای محیط داخلی هم هست ولی فضای درون لوله نیست
(1)
روژینا حوری
7 ماه پیش
@ستایش 🫀🦷 مرسی بابت راهنمایی دوست عزیز
محمد گنجی
10 ماه پیش
رگ ها روی صفاقن یا توی دولایه صفاق و اینکه لایه بیرون یعنی صفاق الان درست متوجه شدم؟
زهرا نیکخواه
10 ماه پیش
صفاق آیا دور لوزالمعده و طحال رو هم میگیرد؟
محمد نیکوسخن
10 ماه پیش
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷