معرفی فصل سوم

5/5
(73 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
سوالات دیگران

درسنامه فصل سوم رو از کجا باید دانلود کنم؟همینی که اسناد از روش تدریس میکنه

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

3 ماه پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(1)

علی رحیمی | آکادمی امروز

علی رحیمی

3 ماه پیش

@زینب مقدم سلام شرمنده میتونم ایمیلتون رو داشتم باشم ازتون یک سوال دارم که نمیتونم اینجا بپرسم

(1)

سلام ببخشید پس فصل ۲ زیست ۱۰ گفتار ۳ مربوط به تنوع گوارش در جانوران یه مبحث که حتما تو کنکور یه سوال ازش سوال میاد چرا برای بنده فیلمش نیست

کل جانوری های دهم یه جا جمع شدن و آخر سایت قرار دارن

سلام ببخشید من فعالیت فصل سوم صفحه 35 رو پیدا نمیکنم میشه بگید کجا میتونم پیداش کنم

دوستان اگه کسی جزوه این فصل رو داره ممنون میشم برام تو تلگرام یا روبیکا بفرسته یکشنبه امتحان دارم نمیتونم 4.5 هزینه کنم :( id telegram : IPainY id rubika : I_PainY مرسی.

غزال تقیان | آکادمی امروز

غزال تقیان

1 سال پیش

من تنها فصلی که بلد نیستم همین فصله🤣🤣

من برعکس دهم تنها فصلی که از همه بهتر و سریعتر یاد گرفتم این بود

:> ! | آکادمی امروز

:> !

1 سال پیش

الان یعنی بخش جانوری را برا یازدهم تهیه کنیم ؟ برا امتحانا چیکار کنیم ؟

جواب به صورت صوتی می باشد:)

مثل فصل دو این فصلم گفتار 3 نداره چراااا؟

بخش جانوری،در فصل آخر پکیج در پایه دهم و یازدهم،یکجا تدریس شده 💙😊

غزل محمدی | آکادمی امروز

غزل محمدی

1 سال پیش

ایا در ابتدای بینی ترشحات مخاطی وجود دارد؟! با وجود اینکه در ابتدای بینی یاخته های استوانه ای وجود ندارد.

بله، در ابتدای بینی ترشحات مخاطی وجود دارد، هرچند که سلول‌های استوانه‌ای مژک دار که عمدتاً مسئول تولید مخاط هستند، در این قسمت حضور ندارند. بنابراین، ترشحات مخاطی که در این بخش دیده می‌شود، ناشی از انتقال از بخش‌های داخلی‌تر بینی است. وجود این ترشحات برای مرطوب نگه داشتن سطح داخلی بینی و جلوگیری از خشک شدن آن ضروری است.

توی مخاط بخش هادی فقط یاخته های مژک دار ماده مخاطی ترشح می کنن یا یاخته های بدون مژک هم ترشح میکنن؟

کوثر موسوی | آکادمی امروز

کوثر موسوی

1 سال پیش

اونا هم ترشح می کنن

سلام ببخشید چرا گفتار۳ فصل ۲ رو توضیح ندادن و رفتن فصل ۳

سلام اگر احیانا فیلم ها ناقصی دارن،به پشتیبانی آنلاین پیام بدید پیگیری میکنن

فاطمه تفاخ | آکادمی امروز

فاطمه تفاخ

1 سال پیش

بخش جانوری در فصل جداگانه توضیح دادن

سلام ببخشید ماکروفاژ هارو میتونین جزو گلبول های سفید حساب کنیم؟

(1)

Maziyar Esmaeili | آکادمی امروز

Maziyar Esmaeili

2 سال پیش

خیر ماکروفاژ ها بیگانه خوار هستند

مهدی زارع | آکادمی امروز

مهدی زارع

2 سال پیش

ببخشید تست بزنیم ها در کدام بخش هستند

سلام وقت بخیر از این سیر تا پیاز و مبتکران و خیلی سبز کدوم برند کتاب مناسبی رو ارائه کرده ؟

سلام وقت شما هم بخیر تا جایی که بنده اطلاع دارم برای زیست دهم کتاب خیلی سبز مناسبه اما باز چون خودم از کتاب دیگری استفاده میکنم ، بهتره از سال بالایی ها و یا معلمتون کسب تکلیف کنین.

(1)

چرا وجود کیتین در سطح داخلی نایدیس باعث بازموندن این لوله میشه؟؟

این عبارت درسته؟ - به جز حبابک‌ها که انتهای نایژک‌های مبادله‌ای هستند، سایر بخش‌های آن‌ها توانایی ترشح ماده‌ی مخاطی را دارند.

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

2 سال پیش

بله درسته

(1)

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

2 سال پیش

البته حبابک های روی نایژک های مبادله ای که پخش هستن، اونها هم ماده مخاطی نمیسازن. کلا هیچ حبابکی ماده مخاطی نمیسازه

(1)