به هم بستن مقاومت ها (سری یا متوالی)
`01:27
نسبتهای مثلثاتی زوایای ترکیبی
`00:54
1 تمرین
تب + تست های مبحث
`00:33
1 تمرین
آنتالپی سوختن
`00:58
1 تمرین
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
محمد حسین جوان
فارغ التحصیل تجربی - قم
محدثه ولی زاده
دوازدهم تجربی - یزد
یسنا رمضانی
دوازدهم تجربی - آذربایجان شرقی
رضا کریمی
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
سبا رحیم زاده
فارغ التحصیل تجربی - کردستان
mana jan
فارغ التحصیل تجربی - سیستان و بلوچستان
پرهام شفی زاده
دوازدهم تجربی - تهران
مهسا کبیری
فارغ التحصیل تجربی - مرکزی
علی یاراحمدی
دوازدهم تجربی - البرز
مینا علیزاده
فارغ التحصیل تجربی - بوشهر
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
محمد حسین جوان
فارغ التحصیل تجربی - قم
محدثه ولی زاده
دوازدهم تجربی - یزد
یسنا رمضانی
دوازدهم تجربی - آذربایجان شرقی
رضا کریمی
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
سبا رحیم زاده
فارغ التحصیل تجربی - کردستان
mana jan
فارغ التحصیل تجربی - سیستان و بلوچستان
پرهام شفی زاده
دوازدهم تجربی - تهران
مهسا کبیری
فارغ التحصیل تجربی - مرکزی
علی یاراحمدی
دوازدهم تجربی - البرز
مینا علیزاده
فارغ التحصیل تجربی - بوشهر
به هم بستن مقاومت ها (سری یا متوالی)
`01:27
نسبتهای مثلثاتی زوایای ترکیبی
`00:54
1 تمرین
تب + تست های مبحث
`00:33
1 تمرین
آنتالپی سوختن
`00:58
1 تمرین
سوالات دیگران
(1)
... NIUSHA
11 ماه پیش
سلام. وقت شما بخیر کتاب آی کیو میگه که نوتروفیل مانند باروفیل و ایزینوفیل دانه های خود را به بیرون اگزوسیتوز میکند. اما استاد میگن که نوتروفیل ها توانایی آزاد سازی دانه های خودشون رو ندارن. بالاخره؟؟؟
کپی لینک
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام محتویات دانه رو آزاد میکنه نه خود دانه رو 🌷