= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
z z
3 ماه پیش
سلام تو این قسمت ایا استاد می تونستند بازم مدار رو ساده کنند وبنویسند 3ار بعد ولت رو حساب می کردند ؟؟؟
امیر رضا اعتماد
2 سال پیش
سلام وقت بخیر اینجا تقسیم رو تو امتحان نهایی عین استاد می تونیم انجام بدیم؟
. .
3 سال پیش
سلام ما میتونیم در حالتی که کلید بسته هست ولتاژ را اینطوری حساب کنیم؟(دوتا مقاومت 2Rهارو با هم بزنیم و یدونه Rبمونه حالا بیایم همون جریان اصلیه را توی R ضرب کنیم)
سید محمد متین رشادی
3 سال پیش
روژان کنگرانی فراهانی
4 ماه پیش
سلام بله ولی تشریحی باید بنویسی چیکار کردی