تست ها
`00:58
ترسیمهای هندسی
`00:57
دستگاه تولید مثلی مردان
`00:31
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
محمد حسین جوان
فارغ التحصیل تجربی - قم
محدثه ولی زاده
دوازدهم تجربی - یزد
یسنا رمضانی
دوازدهم تجربی - آذربایجان شرقی
رضا کریمی
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
سبا رحیم زاده
فارغ التحصیل تجربی - کردستان
mana jan
فارغ التحصیل تجربی - سیستان و بلوچستان
پرهام شفی زاده
دوازدهم تجربی - تهران
مهسا کبیری
فارغ التحصیل تجربی - مرکزی
علی یاراحمدی
دوازدهم تجربی - البرز
مینا علیزاده
فارغ التحصیل تجربی - بوشهر
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
محمد حسین جوان
فارغ التحصیل تجربی - قم
محدثه ولی زاده
دوازدهم تجربی - یزد
یسنا رمضانی
دوازدهم تجربی - آذربایجان شرقی
رضا کریمی
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
سبا رحیم زاده
فارغ التحصیل تجربی - کردستان
mana jan
فارغ التحصیل تجربی - سیستان و بلوچستان
پرهام شفی زاده
دوازدهم تجربی - تهران
مهسا کبیری
فارغ التحصیل تجربی - مرکزی
علی یاراحمدی
دوازدهم تجربی - البرز
مینا علیزاده
فارغ التحصیل تجربی - بوشهر
تست ها
`00:58
ترسیمهای هندسی
`00:57
دستگاه تولید مثلی مردان
`00:31
سوالات دیگران
(1)
فاطمه کاظم نادی
4 ماه پیش
سلام ببخشید مگر در میوز دو کروموزوم ها مضاعف میشود ؟ هر کروموزوم دو کروماتیدی را مضاعف شده در نظر میگیریم ؟
کپی لینک
فاطمه غفاری
3 ماه پیش
سلام به کروموزوم های دو کروماتیدی میگن مضاعف شده که در مرحله s دی ان ای همانندسازی میکنه و یک کروموزوم تک کروماتیدی دو کروماتیدی میشه در میوز1 این کروموزوم های مضاعف با همتاشون تتراد ایجاد میکنن پس مضاعفن که در آنافاز کروموزوم های همتا از هم جدا میشن و بخاطر همینه که در میوز 2 هم میگیم مضاعف هستن