= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
امیرحسین خراشادی زاده
2 سال پیش
ببخشید مگه تو یاد بگیریم نخوندیم که سدیم با اب سرد به شدت واکنش میده؟
(1)
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
شایان احمدزاده
2 ماه پیش
خب اصلا ما تو واکنش اکسیژن نداریم و برامون فرقی نداره که غلظت اکسیژن کم باشه یا زیاد. تو یاد بگیریم قبلی چون تو واکنش سوختن اکسیژن جزو واکنش دهنده ها بود ، افزایش غلظت باعث افزایش سرعت واکنش میشد.