تست 16

5/5
(2 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

مرحله 39

 آسانسور
آسانسور

`00:59

رفع ابهام‌‌های 0/0 مثلثاتی
رفع ابهام‌‌های 0/0 مثلثاتی

`01:06

1 تمرین

مسئله های سلول های گالوانی
مسئله های سلول های گالوانی

`00:35

1 تمرین

50 ساعت تدریس کاملا رایگان زیست برای دریافت ویدیو ها شماره ت رو وارد کن
سوالات دیگران

سلام وقت بخیر احیانا رادیکال ۳ در ایکس به توان دو نباید میشد 3x² ? استاد به کل توان ایکس رو فراموش کردن انگار و فقط رادیکال رو به توان رسوندن و اگه بخوایم اونجوری در نظر بگیریم n=1 میشه نه ۲ میشه یه چک بکنید؟

سلام اگر اینجا منظورتونه، دقت کنید که سه ایکس کلش زیر رادیکاله و کل این رادیکال به توان دو رسیده پس اتفاقی که میفته فقط اینه که رادیکال حذف میشه و دلیلی ندارد که ایکس زیر رادیکال هم دوباره بخواد توان بگیره

سلام چون براکت داره اول باید براکت و قدر مطلق رو تعیین تکلیف کنیم و بعدش بریم سراغ هم ارزی و اینا

سلام وقت بخیر متوجه نمیشم که چرا xبه توان 2 رو باهم ساده کرد کلا چرا nمساوی 2 شد؟

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(1)

sepehr nazari | آکادمی امروز

sepehr nazari

2 سال پیش

الا این سوال بدون برنولی حتی با هوپیتالم قابل حل نیست چرا واقعا اینو تو کنکور دارن ؟

نرگس رحیمی | آکادمی امروز

نرگس رحیمی

tik

2 سال پیش

سلام وقت بخیر متاسفانه گاهی این قبیل سوالات مطرح میشن برای همین بهتر هستش به مباحثی که استاد میگن تسلط پیدا کنید تا بتونید اکثر سوالات رو حل کنید

سلام ببخشید چرا صورت را دوباره برنولی زدن استاد و ب مخرج دست نزدن متوجه نمیشم

نرگس رحیمی | آکادمی امروز

نرگس رحیمی

tik

2 سال پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

سلام چرا تانژانت رو کلا از بین بردن و از هم ارزی استفاده نکردن؟

سلام و درود توجه کنید استاد از عبارت خط قرمز استفاده کردند زیرا هنگام حد گرفتن باید تکلیف قدر مطلق و جز صحیح مشخص شود ما اینکارو انجام دادیم و برای تانژانت مقدار عددی بدست اومد ، در واقع تبدیل شد به یک عدد ما اونو حذف نکردیم بلکه اثر اون جز صحیح باعث این اتفاق شد