معادله و نمودار نوسانگر
`01:16
خط مماس و آهنگ تغییرات
`01:20
تست های معادله و نمودار نوسانگر
`01:20
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
حامد ملایی
دوازدهم تجربی - هرمزگان
امیر رضا حیدری
دهم تجربی - کرمانشاه
تینا خزان
دوازدهم تجربی - گیلان
نازنین کاووسی
دوازدهم تجربی - بوشهر
مهسا دولتی ایردموسی
فارغ التحصیل تجربی -
مهیا رحمانی
دوازدهم تجربی - آذربایجان غربی
آسیه ایستگلدی
دوازدهم تجربی - گلستان
زهره یعقوبی
یازدهم تجربی - زنجان
مهسا حتمی
دوازدهم تجربی - آذربایجان شرقی
حنانه غلامی
دهم تجربی - آذربایجان شرقی
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
حامد ملایی
دوازدهم تجربی - هرمزگان
امیر رضا حیدری
دهم تجربی - کرمانشاه
تینا خزان
دوازدهم تجربی - گیلان
نازنین کاووسی
دوازدهم تجربی - بوشهر
مهسا دولتی ایردموسی
فارغ التحصیل تجربی -
مهیا رحمانی
دوازدهم تجربی - آذربایجان غربی
آسیه ایستگلدی
دوازدهم تجربی - گلستان
زهره یعقوبی
یازدهم تجربی - زنجان
مهسا حتمی
دوازدهم تجربی - آذربایجان شرقی
حنانه غلامی
دهم تجربی - آذربایجان شرقی
معادله و نمودار نوسانگر
`01:16
خط مماس و آهنگ تغییرات
`01:20
تست های معادله و نمودار نوسانگر
`01:20
سوالات دیگران
(2)
مهری جهانی
4 ماه پیش
0:0:57
سلاماینجا توی 1 مگه پمپ انرزی مصرص میکنه ؟؟استاد گفته بودن انرپی مصرف نمیشه که
(1)
کپی لینک
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
سلام وقت به خیر هرجا atpمصرف بشود اب هم مصرف میشود؟
کپی لینک
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام بله
(1)
کپی لینک
محمد چاوش سلطانی
4 ماه پیش
سلام بله انرژی مصرف میکنه ولی این انرژی از ATP نیست! انرژی حاصل از الکترون ها هستش. یجورایی تنها پمپی که ما در دبیرستان میخونیم که ATPمصرف کنه همون پمپ سدیم_پتاسیم هستش!.
(1)