اکسترمم مطلق
`00:43
تست های آنتالپی فروپاشی شبکه
`00:35
باکتری های فتوسنتز و شیمیموسنتز کننده، آغازیان فتوسنتز کننده
`00:38
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
حامد ملایی
دوازدهم تجربی - هرمزگان
امیر رضا حیدری
دهم تجربی - کرمانشاه
تینا خزان
دوازدهم تجربی - گیلان
نازنین کاووسی
دوازدهم تجربی - بوشهر
مهسا دولتی ایردموسی
فارغ التحصیل تجربی -
مهیا رحمانی
دوازدهم تجربی - آذربایجان غربی
آسیه ایستگلدی
دوازدهم تجربی - گلستان
زهره یعقوبی
یازدهم تجربی - زنجان
مهسا حتمی
دوازدهم تجربی - آذربایجان شرقی
حنانه غلامی
دهم تجربی - آذربایجان شرقی
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
حامد ملایی
دوازدهم تجربی - هرمزگان
امیر رضا حیدری
دهم تجربی - کرمانشاه
تینا خزان
دوازدهم تجربی - گیلان
نازنین کاووسی
دوازدهم تجربی - بوشهر
مهسا دولتی ایردموسی
فارغ التحصیل تجربی -
مهیا رحمانی
دوازدهم تجربی - آذربایجان غربی
آسیه ایستگلدی
دوازدهم تجربی - گلستان
زهره یعقوبی
یازدهم تجربی - زنجان
مهسا حتمی
دوازدهم تجربی - آذربایجان شرقی
حنانه غلامی
دهم تجربی - آذربایجان شرقی
اکسترمم مطلق
`00:43
تست های آنتالپی فروپاشی شبکه
`00:35
باکتری های فتوسنتز و شیمیموسنتز کننده، آغازیان فتوسنتز کننده
`00:38
سوالات دیگران
(3)
ستایش رضایی
1 سال پیش
سلام اینکه میگه ده الکترونیه منظورش چیه؟
کپی لینک
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام یعنی این یون ها ۱۰ الکترون دارن
کپی لینک
Amir Hossein J
4 ماه پیش
با توجه به عدد اتمی تک تک فلز ها وقتی کاتیون میشن الکترون از دست میدن. مثلا Na در حالت طبیعی ۱۱ الکترون داره اما کاتیون میشه یک الکترون از دست میده و ۱۰ الکترونی میشه
(1)