: گفتار 3 - کاستمان (میوز) و تولیدمثل جنسی

4.9/5
(68 رای)
سوالات دیگران

ببخشید 4nچیجوری شد

تایمش؟

سلام چون از یک میوز طبیعی داره صحبت میشه گامت ماده (تخمک) ۲n میزاره و گامت نر (اسپرم) هم ۲n میزاره که اولین گزینه غلطه بخاطر همون نکته میوز طبیعی که تو صورت سوال گفته شده و گزینه دوم درسته چون گامت ها باهم میشن 4n

خب بعد این مدل جهش ینی تو تومور و اینا نقسی نداره؟

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

2 سال پیش

نه اون جهشی که توی ایجاد تومور و سرطانی شدن نقش داره، جهش توب توالی تنظیمی هست که باعث میشه تقسیمات زیادتر انجام بشه

@نرگس مهدوی اها مرسی

آموزش ویدیویی گفتار 3 - کاستمان (میوز) و تولیدمثل جنسی امتحان نهایی - زیست شناسی یازدهم یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز