زهرا کبودخانی
2 سال پیش
سلام خانم رحیمی عزیز وقت تون بخیر . من کامنت ها رو هم خوندم ولی متوجه نمیشم چرا علامت بزرگتر مساوی رو قرار دادیم ؟ میشه یکبار دیگه توضیح بدید ؟
علیرضا سهرابی
2 سال پیش
@نرگس رحیمی بسیار عالی خانوم رحیمی کجا هستین بقیه سوالات بی جواب مارو در درس ریاضی جواب بدین؟!!! متاسفانه کسی جوابمون رو نمیده
سجاد اسماعیلی
2 سال پیش
@علیرضا سهرابی سلام. متاسفانه ایشون فعلا خیلی درگیر هستن. ایشاله به زودی سوالاتتون پاسخ داده میشه
علیرضا سهرابی
2 سال پیش
@سجاد اسماعیلی خوب شما هم که کارتون همینه کارشناس ریاضیات
هلیا پولکی
2 سال پیش
@علیرضا سهرابی کلا دیگه هیچ درسی رو جواب نمیدن !!!!!! ولی ما دوررو با اپشن رفع اشکال تهیه کردیم. اما من زنگ زدم اکادمی در کمال تعجب فرمودن رفع اشکال برامون دیگه صرفه اقتصادی نداره!!!!
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
قابل توجه همه دانش آموزان در این تست گزینه جواب در جزوه اصلاح شده و گزینه سوم می باشد
𝒀𝒆𝒈𝒂𝒏𝒆 𝑺𝒂𝒍𝒊𝒎𝒊
3 سال پیش
سلام آقای اسماعیلی وقتتون بخیر. استاد هم که گزینه ۳ رو بدست آوردن ، من متوجه نشدم مشکل سوال چی هست؟ "-"
محمد اسکندرلو
1 ماه پیش
خیلی سوال پرسیدین چرا aبزرگتر مساوی ۸ یا کوجیکتر مساوی ۸ قرار داده شده تست تالیفی طراح اینجور گذاشته ولی احتمالا منظورش این بوده اگه کوچیکتر از ۸ باشه بازه چون تهش ۲ هست کمتر میشه و سوال خراب میشه اصلا ادم گیج میشه
سبحان پرهوده
1 ماه پیش
سلام تست بعد این تست که مربوط به تجربی ۱۴۰۱ دی ماه میشه میشه گزینه ۱؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام عکسش بفرستید ریپلای نباشه 🌷
ساناز کتی
3 ماه پیش
خب اگه ما تابعX رو در نظر بگیریم و طراح بگه با 2X_ جمعش کردیم خب میشه X_ و نزولی میشه اما شاید طراح تو ذهن خودش 3x رو در نظر گرفته باشه و جمعش با منفی ۲ ایکس بشه مثبت ایکس ما منفی ایکس و طراح مثبت ایکس بدست اورده اونموقع تکلیف چیه؟
فاطمه فرخی
5 ماه پیش
سلام چرا گزینه ی یک درست نیست؟!
Yasin Aryani
3 ماه پیش
چون از دو به اونور میشه همواره صعودی اگه نمودارش رو بکشی
hadi m
6 ماه پیش
معادلاتی که با خط قرمز نوشته شده رو متوجه نشدم روش حلش چجوریه
محمدحسین عامری
4 ماه پیش
سلام اون دوتا پرانتز زیر رادیکالو بزرگ تر مساوی صفر گذاشتن حل کردن
محمد اسکندرلو
6 ماه پیش
سلام ببخشید یک سوالی دارم ما باید از کجا بفهمیم باید تعیین علامت کنیم سوالو تا اخرش میرم ولی نمیفهمم باید تعیین علامت کنیم
غزل اسماعیل زاده
5 ماه پیش
سلام خب وقتی شما به ریشه ها نیاز داری باید تعیین علامت کنی. مثلا تو این سوال نیاز داریم به ریشه ها که از داخل دامنه حذفشون کنیم پس تعیین علامت میکنیم... یا یه بار صورت رو بزرگتر مساوی 0 بزاری یه بار مخرج رو. فقط باید دقت کنی که برا مخرج مساوی نزاری چون ریشه مخرج کسر رو تعریف نشده میکنه و باز هم ب همین جواب میرسی:)
فاطمه خدادادی
8 ماه پیش
سلام این بزرگتر مساوی که استاد گذاشتن همیشه همین طوره یعنی برا سوالات قدر مطلقی که بخواهیم به صورت دو ضابطه ای بنویسیم این بزرگتر مساوی رو برای هر دو میزاریم
سیده الناز حسینی
8 ماه پیش
سلام خسته نباشید. ببخشید تو تابع نمایی ۵ به توان ایکس منهای ۱ اگر ایکس کوچکتر از ۱ باشه که توان ۵ منفی میشه و تابع نمایی یه تابع نزولی میشه پس میشه گزینه ۴ ، اما استاد گقتن گزینه ۱ درسته ، میشه توضیح بدید
سارا سلطانی
8 ماه پیش
تو تایم 17:33 با ضابطه چجوری نمودار رسم شد؟
محمدحسین عامری
4 ماه پیش
سلام تو فصل رسم نمودار تدریسش هست
Taha Rashidi
8 ماه پیش
درود دوتا تابع وسط اکیدا صعودی یا اکیدا نزولی نیستن؟؟!!
سید محمد متین رشادی
8 ماه پیش
اکید هم هستن
مهیار کریمی
8 ماه پیش
چون خود a+2 هم باعث اکیدا صعودی شدن تابع میشه
آموزش ویدیویی تابع یکنوا ریاضی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
نرگس رحیمی
2 سال پیش
جواب به صورت صوتی می باشد:)