= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
بیتا مسلمی
3 سال پیش
چرا منفی سینوس پی چهارم نشد منفی رادیکال دو دوم؟
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
سلام و درود حرف شما درسته اشتباه تایپیه
علی ثامری
3 سال پیش
اشتباه تایپیه
الینا زارع
3 ماه پیش
بخش تدریس توابع مثلثاتی رو کجا میتونم ببینم ؟
مریم نوروزی
1 ماه پیش
ریاضی دهم و یازدهم فصل ۱ توی جزوه میتونی پیدا کنی صفحه ۳۴ هست
محمد دشتبان
3 ماه پیش
این چه وضعی هست خداویکلی ؟؟؟؟ این ویدیو حداقل مال دوسال پیش هست هنوز وقت نکردین درست تدوین کنین ؟؟؟ پس پول برای چی میگیرین ؟؟ صد بار پلی کردم فکر کردم من اشتباه میکنم ای بابا لطفاا اون هزینه ایی که میگیرین حلال کنین دیگه
تارا تفتی
3 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر برای سوال دو یاد بگیریم جواب میشه مثبت رادیکال 3 بر روی 3 درسته؟
رقیه اسلامی
4 ماه پیش
سلام میشه یکی چی یاد گرفتیم هارو توضیح بده آخه من گزینه دوم که حل کردم مثبت رادیکال سه سوم آوردم
رقیه اسلامی
4 ماه پیش
سلام چرا جواب سوال اول چی یاد گرفتی میشه گزینه اول؟؟
ارمین دوام کار
2 ماه پیش
sin110 با کسینوس زاویه مکمل خودش برابره، زاویه مکمل 110 میشه 70 پس: sin110=cos70
6 ماه پیش
سلام وقتی زاویه بازه، اصلا نمیشه براش وتر کشید، الان اینجا ما در واقع داریم می گیم آلفا با آلفای متقارن سیسنوس برابر داره، نه بتا،..
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
سلام لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
خاطره شکری
6 ماه پیش
میشه گذینه 3 رو توضیح بدید چرا tan بالا فقط حساب شد؟؟؟؟
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
منظور سوالت رو نفهمیدم دوباره دقیقتر بپرس 🌷 ریپلای نباشه 🌷
ستایش احراری
7 ماه پیش
جواب چی یاد گرفتیم اولی میشه منفی sin الفا دومی میشه منفی رادیکال سه سوم درسته؟؟
مائده شمس
7 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر ببخشید چرا باید چی یادگرفتی اول بشه گزینه دو مگه نباید زاویه مجموعش بشه 180یا 90؟! پس چرا گزینه دو میشه سوال یک سوال دومم مگه cos منفی رو نمیخوره؟ میشه بی زحمت اگر کسی متوجه شده این بخش رو توضیح بده مرسی🙏🏻
فاطمه حسینی
1 سال پیش
من دایره رو با رادیا و درجه کشیدم اگه به درد دوستان میخوره میتونن استفاده کنند💖
زینب مقدم
1 سال پیش
مرسی از مشارکت❤️
آموزش ویدیویی نسبتهای مثلثاتی زوایای ترکیبی ریاضی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
نرگس رحیمی
3 سال پیش
سلام عزیزم درست میگین معذرت میخوام منظور استاد همون عدد 3 بوده و اشتباه لفظی پیش اومده . گزینه 4 درست هستش .