مریم دهقان
2 سال پیش
سلام دوستان کسی هست جزوه شو کامل نوشته باشه نقطه چین هاشو؟
مریم دهقان
2 سال پیش
@نرگس مهدوی سلام ممنونم_ اخه منپشت کنکوری ام و وقت دیدن این همه فیلم رو ندارم ، هر فصل حدود ۸ ساعته🥲❤️
زهرا کبودخانی
2 سال پیش
@مریم دهقان سلام رفیق جون من بعضی از فصل ها رو کامل دیدم و نوشتم . اگه فصل 3 دهم رو هم بخوای کامل نوشتم ❤️ فقط کجا واست بفرستم ؟
مریم دهقان
2 سال پیش
@زهرا کبودخانی سلام خیلیی ممنونم اگه میتونید از تلگرام واسم بفرستید کلی ممنون میشم🥲🫀 آیدیم ؛ @M_D0A0
نرگس السادات میرحسینی
2 سال پیش
@زهرا کبودخانی سلام اگه میشه برای منم میفرستی؟ ❤️ تلگرام Nargessadatm@
هانیه بختیاری
2 سال پیش
@زهرا کبودخانی یازدهم چی ؟ اونم کامل جزوش و پر کردی ؟
ایوری بدون همکاران
2 سال پیش
سلام تا اینجا آره مال من کامله خواستی تل واست بفرستم :)
حورا قربانی
2 سال پیش
@زهرا کبودخانی سلام رفیق فصل 4 دهم رو هم نوشتی؟
دانیال سلطانی
2 سال پیش
@ایوری بدون همکاران سلام میشه آیدی تلگرام بدی برام بفرستیش
مهدیه افروزی
2 سال پیش
@زهرا کبودخانی عزیزم میشه برای منم بفرسی از تلگرام @mahdyh8
امیر محمد رضایی
1 سال پیش
@زهرا کبودخانی سلام ببخشید اگه دهم رو کامل نوشتین لطف میکنین برا منم بفرستین سپاسگزارم ازتون آیدی شاد:Djdhhoec
امیرمحمد .
1 سال پیش
فصل ۱تا۳ زیست دهخ رو نوشتم
ریحانه رحمانی
1 سال پیش
@زهرا کبودخانی سلام برگوار اگر مکانش هست برام ارسال بفرمایید09194431332این هم شمارم
آنیتا بابایی
1 سال پیش
@زهرا کبودخانی میشه واسه منم بفرستین این فصل رو ممنون میشم
دانیال محمدیان نیا
1 سال پیش
@زهرا کبودخانی اگه میشه برا منم تو تلگرام بفرست نیاز دارم ممنونمم danialZzem@
نرگس مهدوی
2 سال پیش
دوستان توجه کنین در زمان ۲۴:۲ برای بازدم عمیق، انقباض ماهیچه های بین دنده ای داخلی رو داریم. اینجا اشتباها نوشته شده خارجی
ابوالفضل کوه پیکر
9 ماه پیش
ممنون بابت اطلاع
برسام دهقانی
3 هفته پیش
من یه سوالی دارم من تو یه جا خونده بودم آخه ما برا بازدم انرژی مصرف میکنیم اینجا برعکس گفته شده؟
محمدمهدی ممی زاده
2 ماه پیش
سلام وقت بخیر در تمام بازدم و دم ها ماهیچه صاف به طور غیر مستقیم دخیل اند در بازدم جاری نیازی به ماهیچه های اسکلتی نداره و برای کشسانی که داره می تواند بازدم جاری رو انجام بده ولی باز هم اینجا ماهیچه صاف به طور غیر مستقیم دخیله درسته؟
محمدمهدی ممی زاده
2 ماه پیش
سوال ۲ درسته؟چون با انقباض باعث تنگ شدن مجاری میشد دیگه پس ۱ و ۳ درسته ۲ غلط؟
فاطمه کاظم نادی
4 ماه پیش
خب میتونیم گزینه ۲ را هم ازش غلط بگیریم چون گفته بخش مبادله ای اما خود کتاب گفته بیشتر حجم شش ها برای حبابک هاست؟؟؟
زینب وحدانی
3 ماه پیش
خب گفته ساختاری که بیشتر حجم شش رو در بر میگیره متعلق به بخش مبادله ایه مورد درستیه منظورش حبابکه که اسفنجی هم هست و متعلقه به بخش مبادله ای نه هادی
H .star
5 ماه پیش
غ غ غ
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
H .star
5 ماه پیش
ص غ غ ص
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
H .star
5 ماه پیش
غ غ غ غ ص
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
H .star
5 ماه پیش
غ غ ص غ
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
آموزش ویدیویی تهویه ششی (دم و بازدم) زیست شناسی دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
نرگس مهدوی
2 سال پیش
سلام. بهتره که شما خودتون ویدیو ها رو ببینین و همراه با یادگیری برای خودتون این موارد رو ثبت کنین. اما من پیامتون رو پین میکنم تا در دسترس باشه اگر کسی پرکرده بهتون کمک کنه.