مبحث 2 : تهویه ششی (دم و بازدم)

4.8/5
(1185 رای)
سوالات دیگران
مریم دهقان | آکادمی امروز

مریم دهقان

2 سال پیش

سلام دوستان کسی هست جزوه شو کامل نوشته باشه نقطه چین هاشو؟

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

2 سال پیش

سلام. بهتره که شما خودتون ویدیو ها رو ببینین و همراه با یادگیری برای خودتون این موارد رو ثبت کنین. اما من پیامتون رو پین میکنم تا در دسترس باشه اگر کسی پرکرده بهتون کمک کنه.

مریم دهقان | آکادمی امروز

مریم دهقان

2 سال پیش

@نرگس مهدوی سلام ممنونم_ اخه من‌پشت کنکوری ام و وقت دیدن این همه فیلم رو ندارم ، هر فصل حدود ۸ ساعته🥲❤️

@مریم دهقان سلام رفیق جون من بعضی از فصل ها رو کامل دیدم و نوشتم . اگه فصل 3 دهم رو هم بخوای کامل نوشتم ❤️ فقط کجا واست بفرستم ؟

مریم دهقان | آکادمی امروز

مریم دهقان

2 سال پیش

@زهرا کبودخانی سلام خیلیی ممنونم اگه میتونید از تلگرام واسم بفرستید کلی ممنون میشم🥲🫀 آیدیم ؛ @M_D0A0

@زهرا کبودخانی سلام اگه میشه برای منم میفرستی؟ ❤️ تلگرام Nargessadatm@

@زهرا کبودخانی یازدهم چی ؟ اونم کامل جزوش و پر کردی ؟

سلام تا اینجا آره مال من کامله خواستی تل واست بفرستم :)

@زهرا کبودخانی سلام رفیق فصل 4 دهم رو هم نوشتی؟

@ایوری بدون همکاران سلام میشه آیدی تلگرام بدی برام بفرستیش

@زهرا کبودخانی عزیزم میشه برای منم بفرسی از تلگرام @mahdyh8

@زهرا کبودخانی سلام ببخشید اگه دهم رو کامل نوشتین لطف میکنین برا منم بفرستین سپاسگزارم ازتون آیدی شاد:Djdhhoec

امیرمحمد . | آکادمی امروز

امیرمحمد .

1 سال پیش

فصل ۱تا۳ زیست دهخ رو نوشتم

@زهرا کبودخانی سلام برگوار اگر مکانش هست برام ارسال بفرمایید09194431332این هم شمارم

@زهرا کبودخانی میشه واسه منم بفرستین این فصل رو ممنون میشم

@زهرا کبودخانی اگه میشه برا منم تو تلگرام بفرست نیاز دارم ممنونمم danialZzem@

دوستان توجه کنین در زمان ۲۴:۲ برای بازدم عمیق، انقباض ماهیچه های بین دنده ای داخلی رو داریم. اینجا اشتباها نوشته شده خارجی

ممنون بابت اطلاع

من یه سوالی دارم من تو یه جا خونده بودم آخه ما برا بازدم انرژی مصرف میکنیم اینجا برعکس گفته شده؟

سلام وقت بخیر در تمام بازدم و دم ها ماهیچه صاف به طور غیر مستقیم دخیل اند در بازدم جاری نیازی به ماهیچه های اسکلتی نداره و برای کشسانی که داره می تواند بازدم جاری رو انجام بده ولی باز هم اینجا ماهیچه صاف به طور غیر مستقیم دخیله درسته؟

سوال ۲ درسته؟چون با انقباض باعث تنگ شدن مجاری میشد دیگه پس ۱ و ۳ درسته ۲ غلط؟

نارینا کرد | آکادمی امروز

نارینا کرد

2 ماه پیش

واقعا بهترین استاد زیست بهترین هستین

مورد 2 یادبگیریم صحیح هست ن غلط

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

غ،غ،ص ،ص جواب یادبگیریم ۲

سلام وقت بخیر چرا در یادبگیریم مورد ۲ غ میشه جواب فیلم ۳۷ دقیقه هست

خب میتونیم گزینه ۲ را هم ازش غلط بگیریم چون گفته بخش مبادله ای اما خود کتاب گفته بیشتر حجم شش ها برای حبابک هاست؟؟؟

خب گفته ساختاری که بیشتر حجم شش رو در بر میگیره متعلق به بخش مبادله ایه مورد درستیه منظورش حبابکه که اسفنجی هم هست و متعلقه به بخش مبادله ای نه هادی

H .star | آکادمی امروز

H .star

5 ماه پیش

غ غ غ

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

H .star | آکادمی امروز

H .star

5 ماه پیش

ص غ غ ص

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

H .star | آکادمی امروز

H .star

5 ماه پیش

غ غ غ غ ص

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

H .star | آکادمی امروز

H .star

5 ماه پیش

غ غ ص غ

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

مرکز تنظیم کننده سرفه و عطسه کجاست ؟

بصل‌النخاع

آموزش ویدیویی تهویه ششی (دم و بازدم) زیست شناسی دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز