= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
هیوا عاشوری
1 سال پیش
در دقیقه 16:09 این آب از کجا میاد که فتوسیستم2 اونو با بخش انزیمی خود تجزیه کنه ؟
فاطیما حسینی
2 سال پیش
مولکول o2 دفع میشه یا اتم اکسیژن؟؟؟؟ یک مولکول آب مگه یک اتم اکسیژن رو دفع نمیکنه به بیرون؟
نرگس مهدوی
2 سال پیش
مولکول آب در سطح داخلی تیلاکویید تجزیه میشه و الکترونش میره برای فتوسنتز اما هر مولکول اب یه اتم اکسیژن میسازه که دو تا مولکول اب که تجزیه بشن دو تا اتم اکسیژن با هم یه مولکول اب رو میسازن
محمدصادق نادری
1 سال پیش
@نرگس مهدوی یعنی در نهایت مولکول اکسیژن دفع میشه... اگه بگه اتم غلط میشه، درسته؟...
آموزش ویدیویی آموزش زیست شناسی - امتحان نهایی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
از قبل توسط تیلاکویید جذب شده یعنی در تیلاکویید مولکول آب رو از قبل داشتیم