= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
هیوا عاشوری
1 سال پیش
در دقیقه 16:09 این آب از کجا میاد که فتوسیستم2 اونو با بخش انزیمی خود تجزیه کنه ؟
فاطیما حسینی
2 سال پیش
مولکول o2 دفع میشه یا اتم اکسیژن؟؟؟؟ یک مولکول آب مگه یک اتم اکسیژن رو دفع نمیکنه به بیرون؟
نرگس مهدوی
2 سال پیش
مولکول آب در سطح داخلی تیلاکویید تجزیه میشه و الکترونش میره برای فتوسنتز اما هر مولکول اب یه اتم اکسیژن میسازه که دو تا مولکول اب که تجزیه بشن دو تا اتم اکسیژن با هم یه مولکول اب رو میسازن
(1)
محمدصادق نادری
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
از قبل توسط تیلاکویید جذب شده یعنی در تیلاکویید مولکول آب رو از قبل داشتیم