= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
فاطمه کاظم نادی
4 ماه پیش
گزینه ۱ و ۳ را میشه ی جوری بگیم غلطه اما آخه دیگه گزینه شماره ۲ را چطوری رد کد شکلی اصلا تو کتاب در این باره نیست؟؟؟؟؟؟
شیرین مهندس سامان
4 ماه پیش
سلام :۱غ ،۲ص،۳ص،۴غ،۵ص
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
سلام تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
مائده رمضانی
4 ماه پیش
آیا حلق هم جز بخش هادی به حساب میاد؟ چون من توی تست دیدم گفته بود حلق جز دستگاه تنفسی نیست و برای دستگاه گوارش هست و اینکه توی حلق مخاط مژک دار وجود ندارد اما در توضیح کتاب نوشته شده که مخاط مژک دار از بینی تا نایژک انتهایی هست!
مبینا موروزی
2 ماه پیش
حلق جز دستگاه تنفسی هست ولی جز بخش هادی نیست
کوثر موسوی
2 ماه پیش
@مبینا موروزی عزیزم هنوز ۳۰ ثانیه اول ویدئو نگذشته که به این موضوع اشاره کردن و گفتن بخش هادی از بینی تا نایژک انتهایی شامل می شه😐😂 و این که دستگاه تنفس کلا دو تا بخش داره یکی هادی یکی مبادله ای، اگه حلق جزء بخش هادی نیست پس جزء چیه؟ جزء بخش مبادله ای؟!
کوثر موسوی
2 ماه پیش
حلق جزء هر دو دستگاه تنفسی و گوارش هست، بله حلق جزء بخش هادی هست درباره کتاب هم که گفته مخاط مژک دار از بینی تا نایژک انتهایی هست، اینجوریه که مخاط مژک دار هم یاخته های مژک دار داره هم بدون مژک، قسمت حلق ما تجمع یاخته های بدون مژک رو داریم
مبینا موروزی
2 ماه پیش
@کوثر موسوی مث ک شما هم یادت رفته فصل دو جفتم حلق چهار راه هست ینی بینی با حلق فرق میکنه عزیزم حلق حکم چهار راه داره شما چهار راه رو خیابون اصلیم حساب میکنی؟
کوثر موسوی
2 ماه پیش
@مبینا موروزی چی می گیییی عزیزم😐🤣 همین کتابی که می گی، تو فصل سه گفته حلق گذرگاهه که هم غذا و هم هوا ازش رد می شه چی شد شما به این نتیجه رسیدی جایی که هوا ازش رد می شه رو جزء دستگاه تنفس نباید حساب کرد؟ چهار راه هم یعنی جایی که از چهار تا جای دیگه بهش راه داره این تعریف با چیزی که من گفتم تضادی نداره و اصلا جدا از همه این حرف ها، نمی فهمم این پافشاری برای چیه وقتی کتاب به یه جمله همه چیزو روشن کرده و گفته بخش هادی از بینی تا نایژک انتهایی ادامه داره
فاطمه طیبی
5 ماه پیش
الان فرایند تبدیل مونوسیت ها به ماکروفاژها رشد هست یا نمو؟؟
کاویان غفاری
5 ماه پیش
هیچکدام تمایز است بعد ازدیاپدز مونوسیت و ورود انها به بافت یا... به ماکروفاز یا یاخته دندریتی تمایز پیدا می کند
ستایش نعیمی
6 ماه پیش
غ ص ص غ ص
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
MA Pgh
7 ماه پیش
این جمله و توی جزمه نوشته که این یاخته ها(ماکروفاژ ها) **متحرک اند**و با بیگانه خواری ذرات را می بلعند اما توی ویدئو میگن که این یاخته ها(ماکروفاژ ها)** بیگانه خوار** اند و با بیگانه خواری ذرات را می بلعند
MA Pgh
7 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی بله درسته برای بچه ها گفتم که بدونن آخه کلمه ی متحرک توی کتاب اومده اما تو جزوه نبود و آقای بام رفیع خودشون نوشتنش
مائده علمی
7 ماه پیش
یاخته های نوع یک با دیواره مویرگهای خونی غشای پایه مشترک دارند مگه یاخته های نوع دو هم غشای پایه مشترک با مویرگ رو دارند؟؟
آموزش ویدیویی بخش مبادله ای دستگاه تنفس زیست شناسی دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
ابوالفضل رضایی
1 ماه پیش
جواب به این گذینه خیلی سخت نیست تو فصل 5 دیدید که دنده های آخر در مجاورت کلیه ها قرار دارند این دنده نمیتونه هم در جوار ناحیه شکمی باشه هم ششی چون خیلی پایین تره