معصومه جعفری ثانی
3 سال پیش
سلام اینجا ک استاد گفتن a سه چهارم بعد توی صورت سوال گذاشتن منفی یک چهارم چجوری بدست اومد منفی یک چهارم؟
یاسین اونق
3 سال پیش
خب توی معادله اصلی ضریب ایکس یدونه منهای یک هم داره دیگه منهای یک یعنی چهارم که چهار چهارم منهای سه چهارم میشه یک چهارم
دنیا مهدیان
3 هفته پیش
استاد اون سوالاتی که آخر فیلم میگید تو این فیلم من سوال اولش رو نفهمیدم میشه توضیح بدید که b وa در فرمول b به روی 2a چجوری قرار میگیرد؟
صبا صفایی
3 هفته پیش
سلام bضریب xهستش و 2aکه ۲ثابت و aضریب xبه توان ۲ هستش که جواب میشه گزینه ۱که bمساویه ۳هستش و 2aمیشه ۲ضرب منفی۲ که با منفی پشت خود فورمول میشه 3تقسیم بر 4.
سیده نازنین علوی
1 ماه پیش
از دقیقه ۱۰ و ۳۰ که برای پیدا کردن ضریب a جایگذاری کردین چطوری حساب کردین که شد یک چهارم
صبا صفایی
3 هفته پیش
با سلام xوy رو جا گذاری کنیم توی اون معادله a به دست میاد.
سیده نازنین علوی
1 ماه پیش
چرا برای پیدا کردن عرض راس سهمی از روش اول عدد 2 رو گذاشتید
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
لطفاً مجدد سوالتون رو بپرسید و همراهش تایم هم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
1 ماه پیش
سوال ۱گزینه۱ سوال ۲گزینه۲
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
ایلیا سلیمان جهان
3 ماه پیش
ببخشید اینجا منظور از f4 چیه
صبا صفایی
3 هفته پیش
سلام (f(4همون f(x) هستش که جای xها در معادله 4روجاگذاری کنیم.
Homa ..
3 ماه پیش
کمترین مقدار و بیشترین مقدار رو اصلا متوجه نمیشم کلا قاطی کردم وقتی دهانه رو به پایین باشه چطوری من بیشترین مقدار رو حساب کنم یا برعکس وقتی دهانه روبه بالا باشه چطوری بیشترین مقدار رو بدست بیارم تروخدا یکی اینو برای من توضیح بده دارم از دستش دیوونه میشم
صبا صفایی
3 هفته پیش
سلام وقتی که ضریب xبه توان 2 یعنی همون aعددی مثبت باشه دهانه سهمی روبه بالا و فقط minرو مشخص میکنه نه maxرو و وقتی aمنفی باشه دهانه سهمی رو به پایین و فقطmaxرو مشخص میکنه نه min v رو.
آریا امیری زاده
4 ماه پیش
واقعا همه معلمان خوبن ولی من هیچی از درس دادن معلم نمیفهمم
امیر حسین یعقوبی
1 ماه پیش
.
مبینا زحمت کش
4 ماه پیش
جواب سوال دومی چی میشه که میگه کدام سهمی maxدارد؟ و سوال قبلیش
محسن چگینی
3 ماه پیش
اونی که ضریب منفی داره سهمیش رو به پایینه و اگه توی ذهنت هم تصور کنی دهانه سهمی رو به پایینه پس سهمی بالاترین مقدار ممکن رو یعنی max ماکسیمم داره
مانی داودآبادی
4 ماه پیش
اونجایی که استاد میاد x راس رو منهای x میکنه رو نفهمیدم خب مگه این نقطه دو واحد نمیره سمت جهت مثبت پس چرا منفی میشه
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
توی انتقال توابع تدریس شده ایکس لجباز عمل میکنه یعنی منها کنی میره راست به اضافه کنی میره چپ
باران مشاقی
4 ماه پیش
میشه این سوالو با معادله درجه سه حلش کنید
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
سهمی هست و درجه دو هست ربطی به درجه سه نداره
باران مشاقی
4 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی ببخشید من منظورمو اشتباه پرسیدم ینی با سه معادله سه مجهول میشه حلش کنید
آموزش ویدیویی ویژگیهای سهمی ریاضی پایه دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
سلام و وقت بخیر مقدار a شده ۳/۴ ولی در صورت سوال ، ضریب ایکس دو هست a-1 پس باید منهای یک بشه که میشه منفی ۱/۴