ساراینا صفری
2 سال پیش
@سید محمد متین رشادی سلام وقت بخیر ببخشید اخه در سوال نگفته کدوم بیشتره فقط گفته نسبت الف به ب که جواب 4 بدست میاد گفته شما رو متوجه شدم ولی در سوال فقط نسبت الف به ب رو خواسته و زمانی که از ما فقط این موضوع رو خواسته ما باید بیایم ببینیم کدوم دقتش بیشتره ؟ ( چون روی سوال نخواسته ما از کجا بایذ بفهمیم ) این قسمت اشتباه نشده ؟ یعنی جواب بشه به جای گزینه 2 بشه 1؟
زهرا عتبی
2 سال پیش
@سید محمد متین رشادی اها .بعد اون دو عدد میشه یکی خوده عددی که بدست آوردین یکی هم معکوسش درسته؟
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
@زهرا عتبی بله
. .
2 سال پیش
@سید محمد متین رشادی سلام ببخشید ویستون برای من خیلی نویز داشت درست نتونستم بفهمم چی میگید اما به هر حال صورت سوال از ما نسبت الف به(ب)را خواسته چه اهمیتی داره کدام بیشتره؟اگر این موضوع مهمه پس چرا در خیلی از تست های فیزیک جواب کسری در میاد که از یک کوچکتره؟!
فاطمه اکبری
4 هفته پیش
جواب گزینه چهار میشود
سید محمد متین رشادی
4 هفته پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
Sara Beyok
1 ماه پیش
گزینه چهار هست ولی چرا. ۰/۲ میلی متر؟؟؟؟
Hani Miri
1 ماه پیش
چون بر اساس 0.1 درجه بندی نشده و تا به یک سانتی متر برسه با 0.2 درجه بندی شده.
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام اون ۲ میلیمتر هست اشتباه تایپی شده این اشتباهات رو به پشتیبانی اطلاع بدید🌷
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
2 ماه پیش
جواب چی یاد گرفتی گزینه ۴ هست؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
مهدی حاجی زاده
2 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر .توی سوال اخری که مطرح فرمودین .گزینه درست میشه ۱ سانتی متر و ۲ میلی متر که توی هیچکدوم از گزینه ها نیست
محمدرضا حسن زاده
3 ماه پیش
استاد دلیل اینکه هیچوقت به صفر نمیرسه چیه؟
نازنین زهرا مرسلو
2 ماه پیش
چون همیشه خطای دید و دست انسان وجود داره
شادی عزیزی
4 ماه پیش
استاد چرا ما از اول میلی متر رو به سانتی متر تبدیل نکردیم که اعشار لازمه در بیاد اینکه از بررسی کردن تک تک گزینه ها سریع تره!!!
مهدی خوب منش
4 ماه پیش
پاسخ گزینه 4میشه اما یه سوال چرا بجای0.1میلی متر 0.2گذاشته؟
مریم حشمت
3 ماه پیش
سلام چون فاصله ۰تا۱ رو به ۵قسمت تقسیم کرده که به هر قسمت عدد ۰/۲ میرسه که میشه۰/۲mm
محدثه قربانی
4 ماه پیش
سلام وقت بخیر میشه اینو به روش خود استاد اموزش بدین ؟ با روش زنجیره ای نمیخوام به همون روش اسون خود استاد میخوام
روژینا حوری
5 ماه پیش
چرا شد 0.2 وچرا شد گزینه ۴
زینب مقدم
5 ماه پیش
سلام روژینا جان باید ۰/۲cm یا ۲mm بود قسمت دوم گزینه ۴ خط کش الف هم که کوچکترین واحد اندازه گیریش ۱cm هست پس دقتش هم 1cm هست
زهرا امیری
5 ماه پیش
دوستان من توی اون قسمت که دقت دما سنج مدرج شده رو اندازه گیری میکنیم رو کلا نفهمیدم لطفا یکی توضیح بده
نازنین زهرا مرسلو
2 ماه پیش
برای دقت به بعده صفر نگاه میکنیم، میبینم چهاره اما بین صفر و چهار یک خط وجود داره که ۲ رو نشون میده اون کمترین مقداریه که میتونه اندازه بگیره پس میشه دقتش
آموزش ویدیویی دقت اندازه گیری فیزیک پایه دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
جواب به صورت صوتی می باشد:)