روژینا حسینی
4 ماه پیش
اگه میگفت سبب تشکیل یاخته هایی میشود که پوست رو میسازه یا تو ساخت پوست نقش داره چی؟
حیدر مالداری
6 ماه پیش
اصلا قابل تشخیص نیست منظور از فلش ۲ و ۳ چیه. مگه اینکه قبلش پاسخنامه رو خونده باشی مثل همه دبیرها. توی کنکور نباید اجازه بدن همچین سوالات مبهمی بیاد.
حیدر مالداری
6 ماه پیش
مگه برای گزینه یک نمیشه آبکش نخستین رو مثال زد؟ چرا روی پارانشیم تاکید دارن؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد اسکندرلو
6 ماه پیش
سلام مگه یاخته های حاصل همراه چوپ پنبه ساز پارانشیم نیست پارانشیم بافت زمینه ای نمیتونیم رد کنیم اینجوری این گزینه رو یعنی غلط بگیریم
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
سلام کدوم گزینه ؟ (ریپلای نباشه 🌷)
آرمیتا اسماعیل پور
10 ماه پیش
تو جزوه ای که من پرینت گرفتم گزینه ۴ نفوذناپذیر نوشته که
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
احتمالا اشتباه تایپی بوده
.. .
10 ماه پیش
سلام ببخشید الان گزینه دو روبه خاطر اینکه گفته گیاه علفی درست بگیریم یا غلط؟
.. .
10 ماه پیش
گزینه ب
یگانه احمدی
1 سال پیش
سلام در گزینه اول استاد فرمودن اشاره به ساقه تک لپه داره مگه اصلاً ساقه گیاه تک لپه پوست داره که بخواد مرز غیر مشخص داشته باشه؟
یگانه احمدی
1 سال پیش
وقتی تست میگه یاخته های مرده حاصل از رشد آوند چوبی پسین چطوری تراکئید رو در نظر میگیریم؟ تراکئید مگه برای آوند چوبی نخستین نبود آوند چوبی پسین مگه اصلا تراکئید داره؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
اون تراکئید و عناصر آوندی که برای آوند چوبی گفته بودیم،هم برای آوند چوبی نخستین و هم پسین میتونن در نظر گرفته بشن
Zahra Khodadad
1 سال پیش
میشه لینک تست 27 جزوه که مربوط به داخل 1401 هست رو بفرستید
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
چک کنید🌷 https://emrooz.ir/cbgstbc-60810
دنیا قریبی راد
1 سال پیش
سلام نمیشه اجزای سازنده پیراپوست رو بگین من گیج شودم
دنیا قریبی راد
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی خیلی ممنون توی کتابه؟ چون من توی جزوه پیداش نکردم سوال پرسیدم
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
@دنیا قریبی راد اره فصل 6 زیست دهم گفتار 3
زینب حسینی
1 سال پیش
سلام وقتتون بخیر ، آیا دیواره پسین چوبی نسبت به آب نفوذ ناپذیره ؟ دیواره چوب پنبه ای چطور ؟ لطفا سوالای قبلیم رو هم جواب بدید ممنون
محسن دهقانی
1 سال پیش
درمورد گزینه دو گیاه علفی که رشد پسین نداره
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-14415?comment_id=625123#comment-625123 این قسمت رو بررسی کنید🌷
مبینا رازبان
1 سال پیش
سلام به طور کلی درخت ها کربن دی اکسید میگیرن وبه اکسیژن تبدیل میکنن پس چرا استاد گفتن که اکسیژن میگیرن و به کربن دی اکسید تبدیل میکنن منظورم اینکه بر عکس گفتن ؟؟؟
زهرا شریعتی
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی ادم نیستن که 😂
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
@زهرا شریعتی چرا دیگه😅
مبینا رازبان
1 سال پیش
@زهرا شریعتی دقیقا 👌👌 حالا حواسش نبود میخواست یه جوری بگه که من قشنگ متوجه بشم 😅
آموزش ویدیویی تست فصل 6 (قسمت 2) زیست شناسی پایه دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷