ایدا درخشان
2 ماه پیش
به نظرم کتاب هم منظورش این بوده که شش روی کیسه هاست فقط برای کامل نشون دادن کیسه ها به صورت خط چین کشیده شدن
حیدر مالداری
5 ماه پیش
شکل از زاویه زیر شکم پرنده هست چون نای روی کامل نشون میده و از این زاویه شش زیر کیسه ها دیده میشه که در واقع میشه بالاتر از همه کیسه ها. شکل درسته فکر کنم
آیلار ایمانپور
9 ماه پیش
من ب رو متوجه نمیشم
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
ببین اون هوایی که وارد حفره دهانی میشه، یه بخشیش میره به شش چپ و یه بخشیش شش راست منظورش اینه که بین دو شش تقسیم میشود
z z
9 ماه پیش
سلام ببخشید کیسه هوایی که منفرد است در واقع شش روی ان قرار دارد یا زیر ان ؟؟ چون توشکل قسمت بالایی رو نکشیده
z z
9 ماه پیش
سلام ببخشید استاد گفتند اگر گروهی میگفت گزینه 2و 3 می شد ولی اخه برای گزینه دو بعضی درست میشه چون فقط ستاره دریایی برجستگی.... دارد بقیه مثال ها برای ابشش به جز ستاره دریایی زیاد هست پس گزوهی چگونه برای این جمله صدق میکنه؟؟؟؟
z z
9 ماه پیش
سلام ببخشید اگر گزینه 2 برای نایدیسی صدق می کرد اون وقت در مورد ششی که حلزون مثالش است و کتاب توضیحی نداده اون وقت جمله درست می شد؟؟؟؟؟؟
z z
9 ماه پیش
سلام ببخشید یعنی در هررشته ابششی هم خون پراکسیژن است و هم خون کم اکسیژن درسته؟؟
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
سلام بله
z z
9 ماه پیش
سلام ببخشید یعنی همواره در قورباغه هوا از طریق دهان وبینی وارد می شود از هردوتا ؟؟؟
z z
9 ماه پیش
ببخشید چون گفته راه بینی هم بازه یعنی اونم در ورود هوا نقش دارد؟؟
مریم عرب کوهستانی
10 ماه پیش
تست 11 جزوه و سایت مغایرت دارند
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
به پشتیبانی اطلاع بدید 🌷
آرمیتا اسماعیل پور
10 ماه پیش
این تست مال پایه دهمه ؟
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
ترکیبی دهم و یازدهمه
سحر باقری
10 ماه پیش
توی این قسمت استاد گفتن که پرندگان بر خلاف پستانداران دیافراگم ندارند پلاتی پوس پرنده پستاندار هست خب ایا دیافراگم داره یا نه؟ یا اینکه لازم نیست بدونیم!
هانیه سادات موسوی
9 ماه پیش
پلاتی پوس پرنده نیس بلکه <پستاندار تخم گذاره>. اصلا لفظ پرنده پستاندار خیلی غلطه چون نمیشه همزمان توی دو دسته باشه
هانیه سادات موسوی
9 ماه پیش
@هانیه سادات موسوی وبنابراین دیافراگم داره چون پستانداره با سرچ داخل هوش مصنوعی هم میشه مطمین شد
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
سلام اقای رشادی خداقوت ویس هاتون واضح نبود
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام. عرض کردم از بین نکاتی که در این کامنت گفتید، با این قسمتی که هایلایت کردم موافقم اما اون دو مورد دیگه رو که گفتید، شکل رو بررسی کردم به اون صورت محسوس نبود ولی در کل خیلی خوبه که نکات ریز از شکل ها استخراج کنید 🌷 و اینکه هر ویسی ناواضح هست، لطفاً دوباره سوالتون رو کپی پیست کنید تا مجدد جواب بدم 🌷
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی خیلی متشکرم لطف کردید خداقوت
آموزش ویدیویی تنفس در جانداران(قسمت2) زیست شناسی پایه دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
3 هفته پیش
😊