= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
سید محمد مهدی حسینی
1 ماه پیش
سلام میشه بگید فرق تست ۵ با سوال زیر چیه مجموع تعداد کوانتومی اصلی و فرعی الکترون های لایه ظرفیت آن کدام است؟
سید محمد مهدی حسینی
1 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی پس چرا تو این سوال ضرب در الکترون ها نکرد
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
@سید محمد مهدی حسینی اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 آخرشو اصلاح کنم:اگر میگفت مجموع، اونوقت ضرب میکردیم
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
چیزی که در عکس نوشتید، جا خالی درست پر شده
شیرین مهندس سامان
5 ماه پیش
سلام وقت بخیر من سوال ۹ قسمت تست ها گزینه ب که گفته انرژی زیر لای۵dاز زیر لایه ۶pکم تر واز زیر لایه ۴pبیشتر است متوجه نشدم ممنون میشم پاسخگو باشید
ستاره مینایی
5 ماه پیش
سلام چرا 9 رو باید ضرب در 0 یا 18 رو ضرب در 1 کنیم؟
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
سلام در ویس توضیح دادم 🌷
سمانه شیدایی
5 ماه پیش
اول لایه ظرفیتش رو مینویسیم 1s²/2s²2p⁶/3s²3p⁶3d⁵/4s²4p¹ در اولین قسمت ازمون خواسته L=1 رو بنوسیم L=1همون p در لایه ظرفیت همه p هارو جمع کنیم میشه ۱۳ در دومین قسمت n=3 وL=2 L=2همون d میگیم که تو لایه سوم d =5 پس جواب نهایی ۱۳ و ۵
علی دادگر
6 ماه پیش
سلام میشه جواب سوال چی یاد گرفتی رو بگید
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
سلام تطبیق با پاسخنامه بدهید اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
فاطمه بابایی پور
6 ماه پیش
اخر سوال دال اون هفت صدم ینی چی
شکیلا امینی
4 ماه پیش
هفت به ده میشه هفت دهم
حدیثه عابدینی
6 ماه پیش
سلام وقت بخیر. اینجا استاد از اون فرمول که برای ال هست استفاده نکردن یعنی همه جا جواب نیست یا تحت شرایطی هست؟
حسین سعادت یار
7 ماه پیش
سلام به نظرم استاد این قسمت که گفت n=5 زیر لایه هارو اشتباه گفتن درست میگم؟
سید محمد متین رشادی
7 ماه پیش
سلام بله اشتباهی گفتن ۴s و ...
آموزش ویدیویی اعداد کوانتومی شیمی شیمی دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-4993?comment_id=660941#comment-660941 چک کنید اینجا توضیح دادم