محیا موسوی
1 ماه پیش
گزینه ۱ چگالی ها درسته ولی فشاری که به آب وارد میشه باید سطح آب در سمت راست بالاتر بره ولی برابر هست
محیا موسوی
1 ماه پیش
گزینه ۲
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
1 ماه پیش
گزینه ۱
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
1 ماه پیش
گزینه۲
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
مبینا نصیری آذر
2 ماه پیش
سلام مگه استاد نگفت که چگالی بیشتر سطح ازاد کمتر
سروش مظفری
3 هفته پیش
سلام و درود بله ولی 0.8 کوچیکتر از 1 هست بنابراین سطح اب با سطح نفت نباید برابر یا بیشتر شود
خانم دکتر سما نصر
5 ماه پیش
6 و 4 چجوری حساب کردن چگالیشون شد 5؟
معصومه ربیعی
5 ماه پیش
سلام بالا سر نقطه سمت چپ دوتا مایع هستش باهم جمع کردن شد ۱۰،تقسیم بر دو کردن شد۵چگالیشون
محمدامین بنی سلام
5 ماه پیش
پاسخ گزینه ۱ میشه چون درسته چگالی مایه آبی بیشتره اما بالاخره باید یه ذره بالا بره
سیده فاطمه موسوی
5 ماه پیش
مسئله حل نمی کنید ؟
سروش مظفری
3 هفته پیش
سلام و درود همینا مسئله هستند که ی دور خودش حل میکنه و ی دور هم از پاسخنامه میخونه
زینب عاشوری
5 ماه پیش
سلام یکی توصیح بده چرا گزینه ۱ میشهه؟
زینب مقدم
5 ماه پیش
سلام زینب جان سوالت رو با دقیقه مربوط بهش رو فیلم مشخص کن💚
معصومه ربیعی
5 ماه پیش
سلام از نظر چگالی درسته چونp1چگالیش10پس ته نشین تره بعدشمp2که6قرار میگیره بعدشمp3که4 فشار از نظر اینکه میانگین چگالی p2وp3میشه5وکمتر از چگالیp1که میشه10 پس باید سطح آزاد مایع بیشتر باشه درسته ولی تو سمت راستp1اصلا ازاون نقطه بالاتر نرفته در حالی که حداقل یکم باید از حالت اولیش بالاتر بره چون به هر حال مایعاتp2وp3بهش فشار وارد میکنن
پرنیا غنمی
5 ماه پیش
گزینه 1
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
پرنیا غنمی
5 ماه پیش
گزینه 2
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
آموزش ویدیویی مفهوم لوله های U شکل فیزیک دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز
سروش مظفری
3 هفته پیش
سلام بله کاملا درسته