Taha Rashidi
3 ماه پیش
درود مشتق این رادیکال رو میشه توضیح بدین از مشتق رادیکالی اگه حل کنیم تو صورت یک X میخواد در صورتی که استاد از این راه مشتق توان دار ک رفتن X در صورت نبود
امیرحسین کاظمان
4 ماه پیش
میشه با معادله خط حل کرد؟ y-y0=m(x-x0) y-10=2(x-4) y=2x+2 yB=8 yC=14 yB+yC=8+14=22 الان با این روش درسته؟
RezA
3 ماه پیش
سلام گلم کاملا درسته
خاطره شکری
5 ماه پیش
میشه این قسمت رو توضیح بدید؟ توضیح خطوط موازی و مورب و اینکه واسه پیدا کردن Yc. میشه از رابطه شیب هم استفاده کرد دیگه!
ریحانه زمانی
1 سال پیش
توی امتحان نهایی که نمی تونیم از قاعده ی هوپیتال استفاده کنیم، این سوال رو چطور حل کنیم؟
امیرحسین ad
1 سال پیش
سلام عرض خسته نباشید ،،اینجا ضریب دلتاس گفتیم که همانند زوایایی مثلثاتی از کمان هم مشتق میگیریم اینجا چرا نگرفتیم؟!!!
مرتضی مرتضوی
1 سال پیش
سلام خداقوت.از راه عادی این تست رو حل کردم ولی نمی دونم اشکال کارم کجاس ممنون میشم راه عادی وتشریحی رو توضیح بدین
مهدی غیوری
1 سال پیش
داداش ما مشتق سینوس کسینوس رو بلد نیستیم. به خاطر همین نمیشه حل کرد. مگر اینکه رشتت ریاضی باشه
حسین موسی پور
1 سال پیش
طولانی و سخت شد کافی بود شیب هر دو پیدا کنیم در واقع شیب هاشون همان مشتق در نقطه 1 بود ضرب میکردیم جواب میومد منفی 3
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
با این روش بدست نمیاد😊 قوانین مشتق رو باید دقت کنی
حسین موسی پور
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی پس چرا جواب درست در امد مشتق تابع اف یا مشتق تابع جی مگ شیب تابع اف و شیب تابع جی نیست
حسین موسی پور
1 سال پیش
خیلی عالی و ساده سخت ترش کنید ببینیم کی میبازه
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
شما برای هر دو حالتش باید آماده باشید 🌷
مهدیار محسنی
2 سال پیش
سلام امکانش هست برنولی رو ی توضیح بدید
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
سلام https://www.aparat.com/v/EGjP7 این لینک رو هم حتما چک کن یه مثال خوب حل شده
مهدیار محسنی
2 سال پیش
سلام توان یک شیشم چه جوری حساب شده؟
مهدیار محسنی
2 سال پیش
@سید محمد متین رشادی امکانش هست به صورت ویس توضیح بدید ممنونم
مهدیار محسنی
2 سال پیش
@سید محمد متین رشادی توان یک سوم ضرب در دو شده؟
عارفه دربانی
1 سال پیش
ببین وقتی دوتا رادیکال با فرجه های متفاوت در هم ضرب میشن و یکی از اون رادیکال ها بزرگتر باشه مشتق رادیکال بزرگتر که مثلا فرجه اش 3 هست میشه یک سوم و رادیکال فرجه 2 چون زیر رادیکال بزرگتر هست هردو فرجه ها در هم ضرب میشن و مشتق رادیکال کوچیکتر میشه یک شیشم
عارفه دربانی
1 سال پیش
در اصل چون پایه ها یکی هستن توان ها در هم ضرب میشن
جمع بندی تست های برگزیده(1) جمع بندی جمع بندی ریاضی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷