تست های برگزیده(1) جمع بندی

4.8/5
(44 رای)

تعریف مشتق و مشتق گیری جمع بندی

تعریف مشتق و مشتق گیری جمع بندی
تعریف مشتق و مشتق گیری جمع بندی

`01:03

تست های برگزیده(1) جمع بندی
تست های برگزیده(1) جمع بندی

`00:49

سوالات دیگران

سلام وقتتون بخیر.. لطفا جواب بدید

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

درود مشتق این رادیکال رو میشه توضیح بدین از مشتق رادیکالی اگه حل کنیم تو صورت یک X میخواد در صورتی که استاد از این راه مشتق توان دار ک رفتن X در صورت نبود

میشه با معادله خط حل کرد؟ y-y0=m(x-x0) y-10=2(x-4) y=2x+2 yB=8 yC=14 yB+yC=8+14=22 الان با این روش درسته؟

RezA     | آکادمی امروز

RezA    

3 ماه پیش

سلام گلم کاملا درسته

میشه این قسمت رو توضیح بدید؟ توضیح خطوط موازی و مورب و اینکه واسه پیدا کردن Yc. میشه از رابطه شیب هم استفاده کرد دیگه!

توی امتحان نهایی که نمی تونیم از قاعده ی هوپیتال استفاده کنیم، این سوال رو چطور حل کنیم؟

سلام عرض خسته نباشید ،،اینجا ضریب دلتاس گفتیم که همانند زوایایی مثلثاتی از کمان هم مشتق میگیریم اینجا چرا نگرفتیم؟!!!

سلام این سواله چطوری میشه برای نهایی حل کرد؟

دقیقه2:41مخرج چجوری شد یک دوم؟

جواب به صورت صوتی می باشد:)

سلام خداقوت.از راه عادی این تست رو حل کردم ولی نمی دونم اشکال کارم کجاس ممنون میشم راه عادی وتشریحی رو توضیح بدین

مهدی غیوری | آکادمی امروز

مهدی غیوری

1 سال پیش

داداش ما مشتق سینوس کسینوس رو بلد نیستیم. به خاطر همین نمیشه حل کرد. مگر اینکه رشتت ریاضی باشه

طولانی و سخت شد کافی بود شیب هر دو پیدا کنیم در واقع شیب هاشون همان مشتق در نقطه 1 بود ضرب میکردیم جواب میومد منفی 3

با این روش بدست نمیاد😊 قوانین مشتق رو باید دقت کنی

@سید محمد متین رشادی پس چرا جواب درست در امد مشتق تابع اف یا مشتق تابع جی مگ شیب تابع اف و شیب تابع جی نیست

خیلی عالی و ساده سخت ترش کنید ببینیم کی میبازه

شما برای هر دو حالتش باید آماده باشید 🌷

سلام امکانش هست برنولی رو ی توضیح بدید

سلام https://www.aparat.com/v/EGjP7 این لینک رو هم حتما چک کن یه مثال خوب حل شده

سلام توان یک شیشم چه جوری حساب شده؟

@سید محمد متین رشادی امکانش هست به صورت ویس توضیح بدید ممنونم

@سید محمد متین رشادی توان یک سوم ضرب در دو شده؟

@مهدیار محسنی جواب به صورت صوتی می باشد:)

ببین وقتی دوتا رادیکال با فرجه های متفاوت در هم ضرب میشن و یکی از اون رادیکال ها بزرگتر باشه مشتق رادیکال بزرگتر که مثلا فرجه اش 3 هست میشه یک سوم و رادیکال فرجه 2 چون زیر رادیکال بزرگتر هست هردو فرجه ها در هم ضرب میشن و مشتق رادیکال کوچیکتر میشه یک شیشم

در اصل چون پایه ها یکی هستن توان ها در هم ضرب میشن

عالی

سلام مگه داخل اینجا در نقطه x=1 تابع گسستگی نداره؟ پس چطور مشتق داره؟

جواب به صورت صوتی می باشد:)

جمع بندی تست های برگزیده(1) جمع بندی جمع بندی ریاضی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز