ریحانه کریمی
3 ماه پیش
سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم
ریحانه کریمی
3 ماه پیش
سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم
محمد مهدی زنگنه
3 ماه پیش
توی فصل اول خوندیم که ε = ۸,۸۵×۱۰-¹² استاد گفت که V برابر با ε یعنی الان V = ۸,۸۵×۱۰-¹²
ریحانه کریمی
3 ماه پیش
سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم
نادیا نوری
4 ماه پیش
سلام چی یاد گرفتید رو میشه توضیح بدید
ریحانه کریمی
3 ماه پیش
سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم
فاطمه نادری
4 ماه پیش
وااااای بینظیره تدریس ایشون!! من تا حالا اینطوری فیزیک و مفهومی یاد نگرفته بودم!
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
🌷
ریحانه کریمی
3 ماه پیش
سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم
فاطمه طهماسبی
4 ماه پیش
سلام چرا باید جریان از پایانه منفی خارج و به پایانه مثبت وارد شود؟یعنی از پتانسیل کمتر به بیشتر؟مگر جریان در جهت میدان نبود؟
عرشیا بتیانه
3 ماه پیش
جریان از قطب مثبت به قطب منفی میشه
دنیا ریحانی
4 ماه پیش
چی یاد بگیریم رو توضیح بدید
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-33335?comment_id=654326#comment-654326 چک کنید 🌷
پرنیا غنمی
5 ماه پیش
گزینه ۱
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
فاطمه غفاری
4 ماه پیش
نه میشه گزینه 4 ، چون ولت سنج در مسیر اصلیه و سری بسته شده پس v=£ یعنی میشه 12ولت
نرجس حسن زاده
4 ماه پیش
خیر گزینه 4درسته چون V=E میشه چون ولت سنج وارد مدار اصلی شده
روژان کنگرانی فراهانی
5 ماه پیش
جواب سوال اول چی یاد گرفتی کدوم گزینه میشه؟
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
آنیا ابراهیمی محتشم
5 ماه پیش
سلام.وقت بخیر چرا با افزایش مقاومت ،ولتاژ بیشتر میشود؟ میخوام مفهومی بدونم.
پارمیس .
6 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر این اختلاف پتانسیلی که با این فرمول به دست میاریم تفاوتش با اختلاف پتانسیل فصل قبل چیه؟
محمود طاهری
6 ماه پیش
سلام ؛ ببخشید ، چرا لامپ همانند مقاومت در نظر گرفته می شود ؟
باران مشاقی
5 ماه پیش
چون توی فیلمم مشخصه وقتی مدار از لامپ رد میشه آرومه ولی وقتی از یه مسیر دیگه میره سرعتش بیشتره
آموزش ویدیویی آشنایی با اجزای مدار (باتری، ولت سنج و آمپرسنج) فیزیک فیزیک یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
محمد علی خوش رضا
3 ماه پیش
جواب به صورت صوتی می باشد:)