یادبگیریم2:آشنایی با اجزای مدار(ولت سنج،آمپرسنج)
4.8/5
(495 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
ریحانه کریمی
3 ماه پیش
سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم
(1)
فاطمه نادری
4 ماه پیش
وااااای بینظیره تدریس ایشون!! من تا حالا اینطوری فیزیک و مفهومی یاد نگرفته بودم!
(8)
ریحانه کریمی
3 ماه پیش
سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم
پرنیا غنمی
5 ماه پیش
گزینه ۱
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
فاطمه غفاری
4 ماه پیش
نه میشه گزینه 4 ، چون ولت سنج در مسیر اصلیه و سری بسته شده پس v=£ یعنی میشه 12ولت
(2)
نرجس حسن زاده
4 ماه پیش
خیر گزینه 4درسته چون V=E میشه چون ولت سنج وارد مدار اصلی شده
آنیا ابراهیمی محتشم
5 ماه پیش
سلام.وقت بخیر چرا با افزایش مقاومت ،ولتاژ بیشتر میشود؟ میخوام مفهومی بدونم.
(1)
محمود طاهری
6 ماه پیش
سلام ؛ ببخشید ، چرا لامپ همانند مقاومت در نظر گرفته می شود ؟
باران مشاقی
5 ماه پیش
چون توی فیلمم مشخصه وقتی مدار از لامپ رد میشه آرومه ولی وقتی از یه مسیر دیگه میره سرعتش بیشتره
شایان احمدزاده
10 ماه پیش
سلام خسته نباشید مقدار باتری یعنی چی ؟ مگه مقدار باتری در واقع همون اختلاف پتانسیل دو سر باتری نیست ؟
تارا اجاقلو
8 ماه پیش
سلام وقت بخیر خب با توجه ب فرمول حالا مثلا برا مولد تولیدی اگه جریان صفر باشه در مقاومت ضرب بشه ک کلا میشه صفر پس V مساوی افسیلون میشه V هم ک ولتاژ باتری رو نشون میده دیگ پس میشه گفت مقدار باتری رو نشون میده
(1)
شایان احمدزاده
10 ماه پیش
سلام خسته نباشید میشه یک بار دیگه نحوه کار کردن مقاومت متغیر رو توضیح بدید.
انیتا عباسی
1 سال پیش
سلام خوب هستید دلیل اینکه ولت سنج انقد مقاومتش بالاس که اصلا نمیشه جریان توش عبور کنه چیه؟
غزل زادنیک
1 سال پیش
ببخشید ی سوال داشتم اینکه وقتی از مقاوت درونی صرف نظر میکنیم ولت سنج عدد برروتری را نشان میده یا وقتی داریمش بعد اگ همین شرایط را با بستن و باز کردن کلید مدار در نظر بگیریم چجوریه؟
مرضیه قاسمی
1 سال پیش
دوستان مباحث توضیحات فیلم کجاست؟؟ و اینکه پی دی اف کامل رو که میخواستم دانلود کنم چند تا پی دی افه همون بخش جزوه رو باید کپی بگیرم؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
🌷