قواعد حرکت در مدار

4.9/5
(294 رای)

آشنایی با اجزای مدار و مدار تک حلقه

آشنایی با اجزای مدار (باتری، ولت سنج و آمپرسنج)
آشنایی با اجزای مدار (باتری، ولت سنج و آمپرسنج)

`01:10

مدار تک حلقه
مدار تک حلقه

`01:38

1 تمرین

تست قواعد حرکت در مدار
تست قواعد حرکت در مدار

`01:01

1 تمرین

سوالات دیگران

سلام جواب تست های آخر یاد بگیرم رو کجا ببینم؟

نیایش بخشی | آکادمی امروز

نیایش بخشی

1 هفته پیش

جواب گزینه ۳

ببخشید اینجایی که ما دستمون رو با الکتروسکوپ تماس میدیم چون دست ما دارای بار مثبت هست بارهای منفی میان و از طریق دست ما وارد زمین میشن ؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

تو روش القا فقط جسم با بار منفی رو میشه به الکتروسکوپ نزدیک کرد؟ اگه جسم با بار مثبت رو نزدیک کنیم چی میشه؟اون موقع که نمیتونیم با گذاشتن دستمون رو الکتروسکوپ بار های مثبت رو خارج کنیم

سارا آسیایی | آکادمی امروز

سارا آسیایی

2 هفته پیش

تا جایی ک من فهمیدم استاد گفتن بارهای مثبت هیچ گاه وارد یا خارج از زمین نمیشن

در صورتی ک بار میله با بار الکتروسکوپ یکی باشه چه اتفاقی میوفته؟

سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن . به صورت تکی یا همگانی میتونید خریداری کنید در صورت تمایل به این آیدی @Aidan090 در ایتا یا روبیکا پیام بزارید

گزینه سوم

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. در صورت تمایل خرید لطفا شماره تماستون یا آیدیتون رو بزاریئ باهاتون ارتباط بگیرم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن

سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. در صورت تمایل خرید لطفا شماره تماستون یا آیدیتون رو بزاریئ باهاتون ارتباط بگیرم.

سلام اینجا سوال درسی مطرح کنید

Hani Miri | آکادمی امروز

Hani Miri

1 ماه پیش

گزینه3

اون فرمولی که استاد گفتن F=mg یعنی چی؟ اصلا F به چه معنایی هست؟؟

گزینه 3

سلام جریان چرا به این سمته مگه نباید اونجوری میشد؟

۳

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

گزینه ۳ درسته

آموزش ویدیویی قواعد حرکت در مدار فیزیک فیزیک یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز