یادبگیریم5:قواعد حرکت در مدار(قسمت دوم)

4.9/5
(169 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

آشنایی با اجزای مدار و مدار تک حلقه

آشنایی با اجزای مدار (باتری، ولت سنج و آمپرسنج)
آشنایی با اجزای مدار (باتری، ولت سنج و آمپرسنج)

`01:10

مدار تک حلقه
مدار تک حلقه

`01:38

1 تمرین

تست قواعد حرکت در مدار
تست قواعد حرکت در مدار

`01:01

1 تمرین

سوالات دیگران

سلام جواب تست های آخر یاد بگیرم رو کجا ببینم؟

نیایش بخشی | آکادمی امروز

نیایش بخشی

1 هفته پیش

جواب گزینه ۳

سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن . به صورت تکی یا همگانی میتونید خریداری کنید در صورت تمایل به این آیدی @Aidan090 در ایتا یا روبیکا پیام بزارید

گزینه سوم

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. در صورت تمایل خرید لطفا شماره تماستون یا آیدیتون رو بزاریئ باهاتون ارتباط بگیرم.

سلام اینجا سوال درسی مطرح کنید

Hani Miri | آکادمی امروز

Hani Miri

1 ماه پیش

گزینه3

اون فرمولی که استاد گفتن F=mg یعنی چی؟ اصلا F به چه معنایی هست؟؟

گزینه 3

۳

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

گزینه ۳ درسته

سلام استاد ببخشید پس ما چرا هنوز به جای مدل شرودینگر از مدل بور استفاده می کنیم

چون شرودینگر خیلی پیچیدست

گزینه 3

از رو نمودارها چجوری میفهمیم هردوتا باتری مولدن ؟ چون هر دو نزولی بودن ؟

(1)

اره

گزینه ۳ غلط هست چون مدل ابر الکترونی توسط شرودینگر ارائه شده است

(1)