= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
زهرا حافظی
3 ماه پیش
سلام وقت بخیر ایا امکان استفاده از این فرمول مربوط به توان بیشینه در امتحان نهایی وجود داره؟
شایان احمدزاده
9 ماه پیش
سلام خسته نباشید چرا وقتی مقاومت خارجی صفر هست توان باتری مولد هم صفر میشه؟
احسان کریمی
1 سال پیش
سلا خسته نباشید برای بدست اوردن توان مصرفی داخل کتاب جریان رو در مقاومت خارجی ضرب کرده ولی استاد اینجا ضرب در مقاومت داخلی کردن. چرا؟
مهسا معصومی
1 سال پیش
الف چطوری حل میشه متوجه نشدم.
نرگس مهدوی
1 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-37556?comment_id=481239#comment-481239 اینجا توضیح داده شد
Parniya .maz
1 سال پیش
داخل سیوال که اطلاعات بزرگ و کوچکی اپسیلون داده شده یعنی مورد استفاده قرار نگرفت
Yasin Aryani
1 سال پیش
سلام ببین انجا به ما گفته که اپسیلون یک بزرگ تر از اپسیلون یک هست پس ما میفهمیم چون اپسیلون یک بزرگ تره باتری مولده و اپسیلون کوچک تر نیروی محرکه باتری کوچکتره پس استفاده کردیم از داده سوال👍
Yasin Aryani
1 سال پیش
@Yasin Aryani من اینجا اشتباه تایپ کردم اپسیلون یک از اپسیلون دو بزرگ تره
مبینا رازبان
1 سال پیش
جواب چی یادگرفتی الف : ۱A ب : ۱۴w
نرگس مهدوی
1 سال پیش
پاسخ دقیق با جوابیه چک بشه
حنانه سه برادر
1 سال پیش
درچین اسدگرفتی آخه ما مقاومت خارجی رو نداریم چطوری در مخرج کسر برای بدست آوردن جریان بیایم حاصل مجموع مقاومت ها را پیدا کنیم
حنانه سه برادر
1 سال پیش
در دقیقه ۲:۴۰ نمیشه برای یافتن نیرو محرکه از رابطه زیر استفاده کرد آخه باتری مولد هست دیگه
حنانه سه برادر
1 سال پیش
اینم میشه جواب بدین؟
طهورا عیوضی
1 سال پیش
اگه جواب همون بیاد میشه اره.. منم خودم کلا از یه روش دیکه رفتم ولی درست بود
آموزش ویدیویی مفهوم توان در باتری فیزیک فیزیک یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷