یادبگیریم6:مسائل توان در باتری(قسمت1)
4.9/5
(97 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
احسان کریمی
1 سال پیش
سلا خسته نباشید برای بدست اوردن توان مصرفی داخل کتاب جریان رو در مقاومت خارجی ضرب کرده ولی استاد اینجا ضرب در مقاومت داخلی کردن. چرا؟
مبینا رازبان
1 سال پیش
جواب چی یادگرفتی الف : ۱A ب : ۱۴w
(4)
نرگس مهدوی
1 سال پیش
پاسخ دقیق با جوابیه چک بشه
(1)
حنانه سه برادر
1 سال پیش
درچین اسدگرفتی آخه ما مقاومت خارجی رو نداریم چطوری در مخرج کسر برای بدست آوردن جریان بیایم حاصل مجموع مقاومت ها را پیدا کنیم
(1)
حنانه سه برادر
1 سال پیش
در دقیقه ۲:۴۰ نمیشه برای یافتن نیرو محرکه از رابطه زیر استفاده کرد آخه باتری مولد هست دیگه
حنانه سه برادر
1 سال پیش
اینم میشه جواب بدین؟
طهورا عیوضی
1 سال پیش
اگه جواب همون بیاد میشه اره.. منم خودم کلا از یه روش دیکه رفتم ولی درست بود
عرشیا برزگران
2 سال پیش
صحیح غلطای چی یادگرتی فقط مورد ب درسته دیگه؟ جوابش تو جزوه نیست
(1)
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
بله به پشتیبانی اطلاع بدید اگر جوابش نیست
p z
2 سال پیش
اینجا اگه دوتا مقاومت خارجی داشته باشیم دیگه نمیشه از این نکته (توان خروجی مولد همان توان مصرفی مقاومت R است) استفاده کرد؟؟ یا میشه توان خروجی مولد رو برابر مجموع توان مصرفی مقاومت R قرار داد؟؟
NAFAS
2 سال پیش
داخل چی یادگرفتی دوم قسمت اول که باید جریان رو حساب کنیم با توجه به اینکه R رو نداریم از کجا باید پیداش کنیم؟ یعنی اینجا ولتاژ با R برابره؟
مریم سادات موسوی
2 سال پیش
نیازی به R نیست از رابطه ولتاژ دو سر باتری مولد میتونی جریان رو بدست بیاری
محمد صفرخانی
3 ماه پیش
R:14
NAFAS
2 سال پیش
سلام یادبگیریم اول قسمت ج چرا میشه غلط؟ ،، توان خروجی هر مولد عدد ثابتی است و مولد به هر مقاومتی که بسته شود توان خروجی آن تغییر نمیکند،،
مریم سادات موسوی
2 سال پیش
نرگس مهدوی
1 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-37556?comment_id=481239#comment-481239 اینجا توضیح داده شد