= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
نیلوفر علوی
3 ماه پیش
استاد مگه تو تدریس نمودار رو درس دادنی نگفت گاز های نجیب رو شعاع اتمی شو نمیتونیم اندازه بگیریم پس تو نمودار نمیاریم؟ نکته میگه توی درسنامه بعد میای سوالو با توجه به نکات حل کنی میببنی کاملا برعکس ینی عنصر c رو گاز نجیب از گروه ۱۸ انتخاب کرده !!! عجیبه!!
نیما عزیزی
4 ماه پیش
برای گزینه های 1و2 و بقیه این زیر گروه های که مثلا برای گزینه 2 اوردند 17 و 16 و18 اینا از کجا اومدن؟؟
نیما عزیزی
4 ماه پیش
دوره جدول دوره ای در اصل همان دوره جدول تناوبی هست که استاد به جای دوره ای در اینجا گفتن تناوبی؟؟
مبینا جعفری
5 ماه پیش
میگین که یهو میره تناوب بعدی یعنی از گروه 18 برمیگرده به گروه 1؟؟
پوریا خیره کش
4 ماه پیش
اره دیگه مثلا از انتها تناوب سه میره به ابتدای تناوب چهارم
حیدر مالداری
5 ماه پیش
گزینه دو اگه بگه خواص شیمیایی بازهم غلطه چون سدیم چکش خوار نیست و شکننده هست. درسته؟؟
حیدر مالداری
5 ماه پیش
@زینب مقدم ممنون
هستی باقر
5 ماه پیش
چرا عنصر گازی زرد دوره سوم جدول تناوبی خصلت نافلزی بیشتری نسبت به عنصر جامد زرد رنگ دوره سوم دارد ؟؟؟ من اینو متوجه نشدم
رابعه ازونیدوجی
6 ماه پیش
سلاممیشهاینسوالگزینهالفوبروکاملتوضیحبدیدو برایگزینهبمثالیکهزدینرودیدمولیمتوجهنشدم
آموزش ویدیویی قانون دورهای و روند شعاع شیمی شیمی یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷