= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
زهرا مند
1 سال پیش
سلام اینجا قسمت آخرشو متوجه نشدم که چجوری به بیست و پنج درصد رسیدیم یک چهارم ام صفر کلا از کجا اومد
زهرا مند
1 سال پیش
میشه الف را توضیح بدید که چرا درسته
نرگس مهدوی
1 سال پیش
https://emrooz.ir/courses/29/525/42203?comment_id=524292#comment-524292 اینجا توضیح داده شد🪷
عسل بازرگان
1 سال پیش
تمرین هارو کدوم قسمت میزارن
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
متوجه منظورتون نشدم ولی این موارد رو از پشتیبانی سوال کنید راهنمایی میکنند 🌷
.. ..
2 سال پیش
دلیل درست بودن گزینه ۱ رو متوجه نشدم
سجاد اسماعیلی
2 سال پیش
استاد میگن چون این دو ماده عدد جرمی برابری دارن خواص فیزیکی یکسانی دارن🙄
سارا قوهستانی
3 سال پیش
سلام میشه این سوالو توضیح بدید کلا نمیفهمم
سارا قوهستانی
3 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب ممنون خیلی متوجه شدم💋🙏🏻
دکتر امیری
3 سال پیش
سلام من تست اول گزینه یکش رو متوجه نمیشم
مهلا جعفری
3 سال پیش
منم لطفا جواب دادن منم تگ کنین
محدثه نوکی
3 سال پیش
سلام وقت بخیر چرا مجموع پروتون و نوترون رو نوکلئون میگن به خاطر ساختاره؟
تینا معتمدی
2 سال پیش
سلام چون پروتون و نوترون جرم تقریبا یکسانی دارد و از اجزای اصلی درون هسته محسوب میشود در شیمی هم داریم که به ذره سازنده هسته اتم نوکلئون میگویند امیدوارم مفید باشد.
جمع بندی آشنایی با فیزیک اتمی و هسته ای(2) جمع بندی جمع بندی فیزیک دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷