= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
Baran Bayat
3 سال پیش
@سجاد اسماعیلی متشکرم
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
توضیح کتبی سوال عددگذاری دقت کنید که این محاسبات همون مثال عدد گذاری ای است که استاد گفتند چون ما ایکس صفر رو ۳ در نظر گرفتیم ، حالا باید توی گزینه ها بجای ایکس صفر بذاریم ۳ و ببینیم کدوم گزینه به ما حاصلی که از قبل بدست آوردیم رو میده و اون گزینه دوم خواهد بود
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
قابل توجه همه دانش آموزان
محدثه دشتبان
3 سال پیش
سلام من خط 5 را نفهمیدم میشه لطفا توضیح بدین.
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
@محدثه دشتبان برای بدست آوردن ارتفاع مثلث باید عرض از مبدأ رو بدست بیاریم چگونه؟ با صفر گذاشتن ایکس
بهزاد ظهوریان هادی
3 سال پیش
سلام و عرض ادب. خسته نباشید. من فقط نفهمیدم که شما چرا معادله y را با y0 یکی در نظر گرفتید؟؟؟؟ y= -x +3 را با y0 . مساوی گذاشتید برای پیدا کردن ارتفاع ( y0 )
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
@بهزاد ظهوریان هادی سلام و درود چون میخواستیم نقطه ایکس صفر و ایگرگ صفر رو در معادله خط صدق بدیم پس بجای ایکس و ایگرگ، این ها رو گذاشتیم توی معادله
فاطمه طیبی
4 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر 🌼 سوال ۴ تست بزنیم ها ، برای گزینه ی ۴ خب مگه نباید یک بار مثبت رو حساب کنیم یک بار منفی ش رو؟؟ و خب اینطوری که y دو تا عدد براش بدست میآوریم. اما خب خودش گزینه ی سوم رو سبز کرد. میشه توضیح بدید؟ و اینکه تحلیل گزینه ی سوم رو برحسب چیز هایی که استاد گفتن نوشتم اما بر این حساب و با روش استاد گزینه ی سوم تابع هست میشه این رو هم لطفاً توضیح بدید ؟
فاطمه سلطانی
4 ماه پیش
منظورم اینک چرا اون قسمت ک ستاره زدم جوابش اینجوری شد
فاطمه سلطانی
4 ماه پیش
میشه با همون اگ محیط رو یک عدد بدیم مساحت اون عدد در بیاد؟
باران مشاقی
6 ماه پیش
گزینه سه رو من به x صفر دادم دوتا جواب شد چرا
محمد طاها خزاعی پور
2 ماه پیش
اصلا ایکس صفر تو دامنش نیست
مانی حکمتی
6 ماه پیش
سلام وقت بخیر h به توان دو چی میشه که مساوی سه چهارم ایکس دو میشه؟
Homa ..
2 ماه پیش
سلام مخرج مشترک گرفت برا حل کردنش بعد از هم کمشون کرد شد سه چهارم ایکس به توان دو
حکیمه فلاح زاده
8 ماه پیش
من این سوال رو از خودم به جایxصفر وy صفر عدد گذاشتم و جواب درست شد یعنی اتفاقی اینطور شده یا درسته؟
حسین نظیری
8 ماه پیش
چرا عرض رو x-5 در نظر میگیرم به جای اینکه طول رو x+5 بگیرم جوابم به دست نمیاد مگه فرقش چیه؟
سید محمد متین رشادی
8 ماه پیش
عکس راه حلت رو بفرست 🌷 ریپلای نباشه 🌷
آموزش ویدیویی تست مفهوم تابع حسابان یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
سلام و درود روشتون درسته فقط وقتی اتحاد باز شده رو آوردید سمت راست باید مینوشتید مثبت ایکس دوم در نتیجه در پاسخ نهایی هم مثبت ایکس دوم باید داشته باشید یعنی گزینه سوم