فاطمه مهدیه
1 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی اینکه روش تشریحیه لطفا از روش استاد بگید
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
@فاطمه مهدیه منظورت از روش استاد دقیقا کدوم روشه؟
ایدا درخشان
1 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر یه سوال تو همه سوالاتی که تا الان حل کردیم خط کسری بود پس یعنی میتونیم مشتتق تقسیم بگیریم؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام وقت بخیر متوجه سوالتون نشدم لطفاً مجدد بپرسید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
Amir Taha ....
2 ماه پیش
سلام خوبین میگم چرا تو این تست برای اینک بفهمیم صفر صفرم هست میام اول لیمیت اف ایکس رو به دست میام و بعد اعمال جبری رو انجام میدیم ولی تو تست ها قبلی میومدیم اول چایگذاری میکردی عددی ک ایکس به سمت ان میل میکرد و میفهمییدیم صفر صفرمه اگ بیاییم جایگذاری کنیم عدد رو خوب اول میشه اف دو ک 4 هست بعد به توان سه ک میشهع -64بعلاوه 27 ک اصلا صفر نمیشه یا پایین هم همنیجور صفر نمیشه اخه چرا تو تست پایینی جایگذاری کردیم ولی این تست اینجوری و اگ بخواهی تست پایینی هم لیمیت بزنیم همین جوری ک اینجا حل کردیم نیمشه اصلا گیج شدم چرا تو تست ها قبلی اون کار رو کردیم این جا یه کار دیگ
امیررضا هاشمی
1 سال پیش
سلام تست 18 رو میزارید ؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام بفرمایید https://emrooz.ir/cbgstbc-56462
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
درسته هوپیتال زدید
ساناز کتی
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی ممنون بابت پاسخگوییتون
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
@ساناز کتی 🌷
ساناز کتی
1 سال پیش
ببخشید سوال ۱۸ تو جزوه ما کجاست؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
این لینک ویدیوش هست https://emrooz.ir/cbgstbc-56462 اگر جزوه ناقصی داره،حتما به پشتیبانی سایت اطلاع بدید 🌷
علی رضا قادری
1 سال پیش
میشه این سوال رو به صورت ساده کردن انجام دهید
BTMN
3 ماه پیش
توی صورت از رادیکالایکسبهفرجه۳ فاکتور میگیریم توی مخرج هم زیر رادیکال تجزیه میکنیم به شکل ضرب دو عبارت از هم جدا میکنیم
سهیل مقتدر
1 ماه پیش
@BTMN ساده کردن رو اشتباه کردی چون بینشون به اضافه هستش نمیشه ساده کرد
فاطمه خان محمدی
1 سال پیش
در سوال 16 اگه در مخرج توان 2 نداشتیم اون موقع هم باید عبارت هایی که غ=عامل صفرشونده دارند رو جدا جدا به صورت کسری بنویسی/؟؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام اگر توی مخرج عامل صفر شونده داشته باشیم باید اون عامل صفر شونده رو یجوری ساده کنی تا بتونی حد بگیری
زلیخا بیت سیاحی
1 سال پیش
سلام ببخشید من مبهم قسمت رادیکال ایکس درفرجه ۳رونفهمیدم ضریب پشت نوشته بشه دیگه چرادوباره فرجه نوشته میشه
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام شکل ساده شده همین فرمول هست در کل بنظرم مشتق رادیکال با فرجه دو ایکس و رادیکال با فرجه سه ایکس رو حفظ کنی،خوبه ولی این فرمول کلی رو حتما بلد باش
NAFAS
1 سال پیش
مگه شیب خب نمیشد تانژانت زاویه ای که با سمت مثبت محور ایکس ها میسازه اینجا که که آلفا سمت منفیه محور ایکسه؟! میشه توضیح بدید..
آموزش ویدیویی تست رفع ابهام های 0/0 غیر مثلثاتی حسابان یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷