فاطمه عسگری
3 هفته پیش
سوال ۸ یادبگیریم گفته مثلثی اما موقع حل منشور در نظر گرفته مثلث مگر دو بعدی نیست. مثلث ABOخارج صفحه هست
سید محمد متین رشادی
1 روز پیش
عکس پاسخنامه هم کامنت کنید ریپلای نباشه 🌷
نادیا یوسفی
1 ماه پیش
سلام، اینجا مگه میدان با خط عمود بر شکل زاویه ۹۰ نمیسازه؟ کسینوس ۹۰ هم که صفره
نادیا یوسفی
1 ماه پیش
سلام، ببخشید هیچ فرمولی نیست که بشه باهاش زاویه رو بدست اورد؟ یعنی حتما باید حفظ باشیم؟
محمد حسین شیخانی
1 ماه پیش
سلام. چرا بخش شار مغناطیسی جلوتر از القای الکترومغناطیس هست؟ مگه در سرفصل کتاب،القای الکترومغناطیس قبل تر از شار مغناطیسی گفته نشده؟
کیانا کرمی
1 ماه پیش
سلام جواب سوال چی یاد گرفتی میشه ۲؟
غزل افتخاری
1 ماه پیش
خیر جواب میشه یک دوم که ما میدونیم کسینوس ۶۰درجه برابر یک دوم میشه . پس یعنی زاویه ما ۶۰ درجه بوده .
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
عرشیا بتیانه
2 هفته پیش
نه یک دوم میشه
ریحانه دولت ابادی
2 ماه پیش
تو درسنامه استاد داخل نکات گفتن که اگر میدان بر صفحه قاب عمود باشد شار بیشینه است ولی در این سوال برعکسش رو گفتن اخه گفتن چون موازیه بیشینس
Amin reza Salari
2 ماه پیش
سلام تو این سوال این مثلث قرمز یه جورایی وتر هسته و از طرفی طبق قاعده فیثاغورس وار برابر با دو ضلع دیگر مثلت هسته پس چطوری استاد میگه که تیکه قرمز با تیکه سبز برابر هسته 🤔🤔🤔🤔
فاطمه زهرا رمضانی مقدم
2 ماه پیش
چرا میدان برآیند نمیگیریم؟
لیلا زارعی
2 ماه پیش
دقیقا سوال من هم همینه چون اگر میدان برایند بگیریم جواب متفاوت میشه
هانیه افشاری
2 ماه پیش
سلام وقت بخیر سوال 6 تمرین یادبگیریم مگه بردار موثر byنیست پس باید بشه گزینه 2 اما تو پاسخنامه گزینه 3 هست میشه یکی توضیح بده این چرا اینطوری شده ؟
فاطمه عسگری
3 هفته پیش
سلام نیم خط عمود موازی محور xهست نه خود سطح ، خود سطح موازی محور y هست
هانیه افشاری
2 ماه پیش
سلام روز بخیر سوال 1 چی یاد گرفتی چرا نمیشه منفی 25 ضربدر 10 به توان منفی 4 یکی قشنگ توضیح بده چون تو صورت سوال حرفی از خط عمود یا نیم خط عمود نیورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تارا اجاقلو
1 ماه پیش
سلام روز خوش تو صورت سوال نیاورده اون عبارت رو ولی تو شکل زاویه ساخته شده بین خط عمود و خطوط نیدان هست پس همون کسینوس ۳۰ درجه باید باشه احتمالا
آرتین آل رسول
1 ماه پیش
شما درست میگید جواب میشه Q=25×10به توان منفی چهار باید از ۹۰ کم بشه میشه cos60میشه یه دوم
محمد طاها خزاعی پور
21 ساعت پیش
سلام وقتتون بخیر، ببینید وقتی قاب که تو حالت اول خط عمود بر اون با خطوط میدان موازیه، ۳۰ درجه می چرخه پس بدیهی ست که خط عمود بر اونم، از صفر درجه به سی درجه میرسه و شما باید کوسینوس ۳۰ درجه رو درون فرمول جایگذاری کنید 😊
حنانه نجف پور
2 ماه پیش
سلام چرا تو این سوال cos 37 درجه شد هشت دهم
زینب میرزاپور
2 ماه پیش
داخل سوال sin37 رو داده 0/8 درحالی که cos اش روبر اساس فرمول های مثلثات به دست می توانی به دست بیاری ک میشه /06
آموزش ویدیویی شار مغناطیسی فیزیک یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
کجا؟ لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷