شار مغناطیسی

4.7/5
(19 رای)
سوالات دیگران
محیا جباری | آکادمی امروز

محیا جباری

2 هفته پیش

زاویه اینجا تغییر می‌کنه یا مساحت؟

کجا؟ لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام وقتتون بخیر ببخشید پاسخنامه چی یاد گرفتی رو کجا میتونم ببینم؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

فاطمه عسگری | آکادمی امروز

فاطمه عسگری

3 هفته پیش

سوال ۸ یادبگیریم گفته مثلثی اما موقع حل منشور در نظر گرفته مثلث مگر دو بعدی نیست. مثلث ABOخارج صفحه هست

عکس پاسخنامه هم کامنت کنید ریپلای نباشه 🌷

عجب سوالی بود!

سلام، اینجا مگه میدان با خط عمود بر شکل زاویه ۹۰ نمیسازه؟ کسینوس ۹۰ هم که صفره

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام، ببخشید هیچ فرمولی نیست که بشه باهاش زاویه رو بدست اورد؟ یعنی حتما باید حفظ باشیم؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

دوستت دارم استاد

سلام. چرا بخش شار مغناطیسی جلوتر از القای الکترومغناطیس هست؟ مگه در سرفصل کتاب،القای الکترومغناطیس قبل تر از شار مغناطیسی گفته نشده؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

کیانا کرمی | آکادمی امروز

کیانا کرمی

1 ماه پیش

سلام جواب سوال چی یاد گرفتی میشه ۲؟

خیر جواب میشه یک دوم که ما میدونیم کسینوس ۶۰درجه برابر یک دوم میشه . پس یعنی زاویه ما ۶۰ درجه بوده .

سلام تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

نه یک دوم میشه

تو درسنامه استاد داخل نکات گفتن که اگر میدان بر صفحه قاب عمود باشد شار بیشینه است ولی در این سوال برعکسش رو گفتن اخه گفتن چون موازیه بیشینس

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام تو این سوال این مثلث قرمز یه جورایی وتر هسته و از طرفی طبق قاعده فیثاغورس وار برابر با دو ضلع دیگر مثلت هسته پس چطوری استاد میگه که تیکه قرمز با تیکه سبز برابر هسته 🤔🤔🤔🤔

چرا میدان برآیند نمیگیریم؟

لیلا زارعی | آکادمی امروز

لیلا زارعی

2 ماه پیش

دقیقا سوال من هم همینه چون اگر میدان برایند بگیریم جواب متفاوت میشه

سلام وقت بخیر سوال 6 تمرین یادبگیریم مگه بردار موثر byنیست پس باید بشه گزینه 2 اما تو پاسخنامه گزینه 3 هست میشه یکی توضیح بده این چرا اینطوری شده ؟

فاطمه عسگری | آکادمی امروز

فاطمه عسگری

3 هفته پیش

سلام نیم خط عمود موازی محور xهست نه خود سطح ، خود سطح موازی محور y هست

سلام روز بخیر سوال 1 چی یاد گرفتی چرا نمیشه منفی 25 ضربدر 10 به توان منفی 4 یکی قشنگ توضیح بده چون تو صورت سوال حرفی از خط عمود یا نیم خط عمود نیورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام روز خوش تو صورت سوال نیاورده اون عبارت رو ولی تو شکل زاویه ساخته شده بین خط عمود و خطوط نیدان هست پس همون کسینوس ۳۰ درجه باید باشه احتمالا

شما درست میگید جواب میشه Q=25×10به توان منفی چهار باید از ۹۰ کم بشه میشه cos60میشه یه دوم

سلام وقتتون بخیر، ببینید وقتی قاب که تو حالت اول خط عمود بر اون با خطوط میدان موازیه، ۳۰ درجه می چرخه پس بدیهی ست که خط عمود بر اونم، از صفر درجه به سی درجه میرسه و شما باید کوسینوس ۳۰ درجه رو درون فرمول جایگذاری کنید 😊

سلام چرا تو این سوال cos 37 درجه شد هشت دهم

داخل سوال sin37 رو داده 0/8 درحالی که cos اش روبر اساس فرمول های مثلثات به دست می توانی به دست بیاری ک میشه /06

آموزش ویدیویی شار مغناطیسی فیزیک یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز