= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
محمد حسین شیخانی
1 ماه پیش
سلام. چرا بخش شار مغناطیسی جلوتر از القای الکترومغناطیس هست؟ مگه در سرفصل کتاب،القای الکترومغناطیس قبل تر از شار مغناطیسی گفته نشده؟
کیانا کرمی
1 ماه پیش
سلام جواب سوال چی یاد گرفتی میشه ۲؟
غزل افتخاری
1 ماه پیش
خیر جواب میشه یک دوم که ما میدونیم کسینوس ۶۰درجه برابر یک دوم میشه . پس یعنی زاویه ما ۶۰ درجه بوده .
(1)
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
عرشیا بتیانه
2 هفته پیش
نه یک دوم میشه
(1)
ریحانه دولت ابادی
2 ماه پیش
تو درسنامه استاد داخل نکات گفتن که اگر میدان بر صفحه قاب عمود باشد شار بیشینه است ولی در این سوال برعکسش رو گفتن اخه گفتن چون موازیه بیشینس
Amin reza Salari
2 ماه پیش
سلام تو این سوال این مثلث قرمز یه جورایی وتر هسته و از طرفی طبق قاعده فیثاغورس وار برابر با دو ضلع دیگر مثلت هسته پس چطوری استاد میگه که تیکه قرمز با تیکه سبز برابر هسته 🤔🤔🤔🤔
فاطمه زهرا رمضانی مقدم
2 ماه پیش
چرا میدان برآیند نمیگیریم؟
لیلا زارعی
2 ماه پیش
دقیقا سوال من هم همینه چون اگر میدان برایند بگیریم جواب متفاوت میشه
حنانه نجف پور
2 ماه پیش
سلام چرا تو این سوال cos 37 درجه شد هشت دهم
زینب میرزاپور
2 ماه پیش
داخل سوال sin37 رو داده 0/8 درحالی که cos اش روبر اساس فرمول های مثلثات به دست می توانی به دست بیاری ک میشه /06
نادیا نوری
2 ماه پیش
سلام این سوال چرا مساوی با AB شد مگه نباید مساوی با ABcos شود کلا این سوال اول تا آخر اصلا متوجه نمیشم
عرشیا نعمتی
2 ماه پیش
چون cosبرابر با یک هست
نادیا یوسفی
1 ماه پیش
سلام فک کنم بخاطر اینکه میدان در جهت نیم خط عمود بر سطحه. cos0 هم یکه، که نمینویستش استاد
نازنین فتاحی
3 ماه پیش
استاد چرا برایند B رونگرفتیم و بگیم ب سمت شمال شرقه؟ بعد اونجوریی زاویه درمیاد بین خط عمود و میدان
ریحانه کریمی
3 ماه پیش
سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 صفحه ۹۹ کتاب یازدهم رو مطالعه کنید
امیرحسین دیوانی
1 سال پیش
استاد،چطوری از سینوس کسینوس رو به دست آورد ؟!
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سینوس و کسینوس ۳۷ و ۵۳ رو حفظ باشید خیلی پر کاربرده ولی رابطه مثلثاتی دارن از یه نسبت مثلثاتی بخواید به یه نسبت دیگه برسید،باید اتحاد های مثلثاتی بلد باشید مثلا سینوس به توان دو + کسینوس به توان دو=۱ از این اتحاد میتونید استفاده کنید 🌷
(1)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
نسبت های مثلثاتی ۳۰/۴۵/۶۰/۹۰/۰. باید حفظ باشید
امیرحسین دیوانی
1 سال پیش
این ویدیوها برای تجربی ریاضی یکیه ؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷