یادبگیریم1:شار مغناطیسی

5/5
(12 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

شار مغناطیسی

شار مغناطیسی
شار مغناطیسی

`01:35

سوالات دیگران

سلام. چرا بخش شار مغناطیسی جلوتر از القای الکترومغناطیس هست؟ مگه در سرفصل کتاب،القای الکترومغناطیس قبل تر از شار مغناطیسی گفته نشده؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

کیانا کرمی | آکادمی امروز

کیانا کرمی

1 ماه پیش

سلام جواب سوال چی یاد گرفتی میشه ۲؟

خیر جواب میشه یک دوم که ما میدونیم کسینوس ۶۰درجه برابر یک دوم میشه . پس یعنی زاویه ما ۶۰ درجه بوده .

(1)

سلام تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

نه یک دوم میشه

(1)

تو درسنامه استاد داخل نکات گفتن که اگر میدان بر صفحه قاب عمود باشد شار بیشینه است ولی در این سوال برعکسش رو گفتن اخه گفتن چون موازیه بیشینس

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام تو این سوال این مثلث قرمز یه جورایی وتر هسته و از طرفی طبق قاعده فیثاغورس وار برابر با دو ضلع دیگر مثلت هسته پس چطوری استاد میگه که تیکه قرمز با تیکه سبز برابر هسته 🤔🤔🤔🤔

چرا میدان برآیند نمیگیریم؟

لیلا زارعی | آکادمی امروز

لیلا زارعی

2 ماه پیش

دقیقا سوال من هم همینه چون اگر میدان برایند بگیریم جواب متفاوت میشه

سلام چرا تو این سوال cos 37 درجه شد هشت دهم

داخل سوال sin37 رو داده 0/8 درحالی که cos اش روبر اساس فرمول های مثلثات به دست می توانی به دست بیاری ک میشه /06

سلام این سوال چرا مساوی با AB شد مگه نباید مساوی با ABcos شود کلا این سوال اول تا آخر اصلا متوجه نمیشم

چون cosبرابر با یک هست

سلام فک کنم بخاطر اینکه میدان در جهت نیم خط عمود بر سطحه. cos0 هم یکه، که نمینویستش استاد

میدان عمود باشه شار بیشنیه میشه یا برعکس؟

استاد چرا برایند B رونگرفتیم و بگیم ب سمت شمال شرقه؟ بعد اونجوریی زاویه درمیاد بین خط عمود و میدان

سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم

Beni 🖤 | آکادمی امروز

Beni 🖤

9 ماه پیش

سلام میشه سوالم رو جواب بدید

سلام توضیح دادم 🌷

Beni 🖤 | آکادمی امروز

Beni 🖤

9 ماه پیش

این سوال چطوری میشه گزینه ۱؟؟؟ مگه مبدل افزاینده جریان رو افزایش نمیده؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 صفحه ۹۹ کتاب یازدهم رو مطالعه کنید

سلام اینجا چه جوری کسینوس رو از سینوس به دست آورد نفهمیدم ؟

استاد،چطوری از سینوس کسینوس رو به دست آورد ؟!

سینوس و کسینوس ۳۷ و ۵۳ رو حفظ باشید خیلی پر کاربرده ولی رابطه مثلثاتی دارن از یه نسبت مثلثاتی بخواید به یه نسبت دیگه برسید،باید اتحاد های مثلثاتی بلد باشید مثلا سینوس به توان دو + کسینوس به توان دو=۱ از این اتحاد میتونید استفاده کنید 🌷

(1)

نسبت های مثلثاتی ۳۰/۴۵/۶۰/۹۰/۰. باید حفظ باشید

این ویدیوها برای تجربی ریاضی یکیه ؟

این پک پزشکیتو تجربی هست که زیرش کامنت گذاشتید برای رشته ریاضی هم جداگانه در پک مهندسیتو جای‌گذاری شده که اگر جزيیات بیشتری داشته باشه،قطعا همونجا هست شما اگر تجربی هستید،همینو ببینید