جمع بندی الکتروشیمی(1)

4.9/5
(136 رای)
سوالات دیگران
شایان خسروی | آکادمی امروز

شایان خسروی

1 هفته پیش

سلام و وقت بخیر در دقیقه 36:43 سوال تجربی داخلی 1400 کربن بالا سمت چپ در حلقه به کربن وصل میشه یا اکسیژن

من این تست رو متوجه نشدم

مگه به ازای هر پیوند با اکسیژن 1+ نمیزاشتیم؟ خط الان کربن دی اکسید عدد اکسایش کربنش باید بشه 2 که!؟

تو امتحان نهایی با این روش بریم اوکیه؟

عهدیه نجفی | آکادمی امروز

عهدیه نجفی

1 سال پیش

برای این قانونی که استاد گفتن اگه عنصر ما توی ترکیب N_Fe_و یا بقیه اتم ها هم میشه استفاده کرد یا فقط وقتی که C داریم باید استفاده کنیم دقیقه ۱۴

اگه دقت کرده باشی اخر ویدیو گفت فقط برای ترکیبات آلی کاربرد داره

سلام این جمله درسته ایادر سلول سوختی هیدرورن اکسیرن جهت حرکت بروتون در غشا از اند به کاتد است

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

بله

سلام تست ۱ رو بی زحمت برام حل میکنید لطفا

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

سلام میتونی یه عکس واضح تر بدی یا سوال رو تایپ کنی اصلا واضح نیست🥲

تست دقیقه ۵۷ میتونستم اینجور بگیم که Zn شده Zn2مثبت دو تا الکترون از دست داده خب باید V دوتا الکترون بگیره وقتی میگیره میشه Vسه بار مثبت که رنگش سبزه

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

سلام نه باید تعداد الکترون ها رو محاسبه کنی چون ممکنه بیشتر بگیره و مثلا به وانادیم یک بار مثبت تبدیل بشه

مگه F2 صفر نمی شد ؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

2 سال پیش

سلام وویس

الان این مال امتحان نهایی سال 1402هست عدد اکسایش‌طبق چیزی که استاد گفتن باید بشه 4+ ولی در پاسخنامه 4-

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

2 سال پیش

سلام وویس

۴-درسته چون اکسیزن زورش بیشتره پس تمام الکترون هارو اون میگیره و کربن میشه صفر که در آخر صفره منهای ۴میشه منفیه۴

غلطه ۱۰۰درصد

شایان خسروی | آکادمی امروز

شایان خسروی

1 هفته پیش

@فاطمه رمضانخانی چهار منهای صفر میشه یعنی همواره باید ظرفیت اتم مورد نظرتون رو منهای تعداد الکترون هایی که در ترکیب به خود اختصاص میده بکنیم اکسیژن زورش‌بیشتره الکترون ها رو می‌بره برای خودش پس میشه چهار منهای صفر و پاسخ مثبت چهار میشه

سلام خسته نباشید...میخواستم بدونم که جواب های سوالات بخش تست های برگزیده رو که توی یک سری جزوات هستند ولی ویدئوشون موجود نیست، از کجا میشه پیدا کرد؟

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

2 سال پیش

سلام از پشتیبانی بپرسین لطفا

میشه این سوال رو با اون یکی روش که مثلا میگفتیم رو هر پیوند اشتراکی دو تا الکترون داریم و وقتی دو تا عنصر با پیوند اشتراکی به هم وصل میشن هر کدوم که الکترونگاتیوی بیشتری داره دوتا الکترون رو میدیم به اون و وقتی دو تا عنصر یکسان مثلا دوتا سی با پیوند اشتراکی بهم وصل میشن اون دوتا الکترون رو بینشون تقسیم میکنیم حل کنید و توضیح بدید که چظور میشه

یعنی باید از قبل فرمول فرمیک اسید و استیک اسید رو بلد باشیم //

K  .Sh | آکادمی امروز

K .Sh

1 سال پیش

آره تو فصل شیمی آلی استاد گفتن

مهدی شکاری | آکادمی امروز

مهدی شکاری

2 سال پیش

سلام میتونیم بگیم اونی که بارش افزایش می‌یابد کاهنده و اونی که بارش کاهش میابد اکسنده است ؟

بله تو مدرسه این راهکار رو دبیر به ما داد

بیتا صابری | آکادمی امروز

بیتا صابری

2 سال پیش

سلام خیلی قطع و وصل میشه

جمع بندی جمع بندی الکتروشیمی(1) جمع بندی شیمی دهم + جمع بندی شیمی یازدهم + جمع بندی شیمی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز