= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
ܩܣܝߊܥ̣ߺ ߊܢܚ݅ܭߊܝ̇ߺܨ
3 ماه پیش
این یه دیقه فقط 😂😂❤️📿
امیتیس حسینی
1 ماه پیش
پروفایلت راجب تستای کدوم مبحثه😂؟
ܩܣܝߊܥ̣ߺ ߊܢܚ݅ܭߊܝ̇ߺܨ
1 ماه پیش
@امیتیس حسینی این یکی از گیاهی فصل 6 دهم تست آخر گفتار سوم
امیتیس حسینی
1 ماه پیش
@ܩܣܝߊܥ̣ߺ ߊܢܚ݅ܭߊܝ̇ߺܨ مرسی
امیرعلی غلامشاهزاده
3 ماه پیش
ببخشید مگه سلول های گیاهی لیزوزوم دارند
Yasin Aryani
3 ماه پیش
نه ندارند علمیش هم همینع
محمدحسین عامری
4 ماه پیش
سلام خسته نباشید من پیوند اشتراکی و نمیفهمم کجا و بین چیا تشکیل میشه و کووالانسی هم همون اشتراکیه؟
حیدر مالداری
5 ماه پیش
خب شاید آخرین آمینواسید زنجیره باشه و بعدش رونویسی تموم شه و اصلا آمینواسیدی نباشه. چقدر بیشعوره طراح. یه قید همیشه یا گاهی نمیتونست بذاره تو سوال
حیدر مالداری
5 ماه پیش
اگه بیست ها از سوالات کنکور از از مدل باشه هر بیست تاش رو رد میکنم. خیلی ریسکه وقت بذاری آخرشم اشتباه بزنی
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
باید خودتون رو برای هر تیپ تستی آماده کنید
Yasin Aryani
3 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی واکنش آقای رشادی که دانشگاه تهران میخونه😂💀😮💨
حیدر مالداری
5 ماه پیش
خروج آنزیم ها همراه با کیسه غشایی از دستگاه گلژی و شیکه زبر اگزوسیتوز محسوب میشه؟ چون در اگزوسیتوز میگفتیم فقط مواد درون کیسه تخلیه میشن و خود کیسه به غشا ملحق میشه؟؟؟ همچنین ورود آنزیم های گوارشی لیزوزوم به واکوئول گوارشی در پارامسی آندوسیتوز هست؟ چون میگفتیم آندوسیتوز با تشکیل کیسه و کم شدن از مساحت غشای یاخته همراه هست؟ اگر این دو پدیده اگزوسیتوز و آندوسیتوز نیست اسمش چی هست؟ چون روش های ورود و خروج مواد از یاخته کلا انتقال بود و انتشار و اگزو... و آندوسیتوز. این دوموردی پرسیدم کدوم نوع هست ؟؟ چون بالاخره موادی از غشای یاخته عبور کرده.
فاطمه عسگری
5 ماه پیش
ملکولهای حاصل از ترجمه همان پروتئین ها هستند که در هسته دیده میشه ، این تولید که اول جمله آورده از کجا معلوم برای جمله ی بعدی هست نگفته که تولید مولکولهای حاصل ترجمه ، اینجور جملات رو باید از کجا فهمید
فاطمه کاظم نادی
5 ماه پیش
سلام چرا گزینه دو راجب مرحله طویل شدن درسته ؟ و گزینه ی ۴ برای مرحله طویل شدن غلط هست چون گفته جدا شدن پلی پپتید چرا استاد درست گرفتن؟
zsb fall
5 ماه پیش
سلام در رابطه با گزینه دو چون رناهای ناقل زیادی ممکنه وارد جایگاهAبشن و خب رابطه مکملی صورت نگیره و از ریبوزوم خارج بشن،پس از این خروج ازAمیفهمیم که در مرحله طویل شدن همه رناهای ناقل از جایگاهE خارج نمیشن بلکه ممکنه از Aهم باشه این خروج.گزینه چهار چرا باید غلط باشه!در واقع حرفی از جدایی کامل پلی پپتید رو که نزده
کیانوش نقشبندی
6 ماه پیش
سلام، میتوکندری و پلاست پروتئین برای بیرون از اندامک هم میسازن یا فقط برا خودشون میسازن؟
محمد اسکندرلو
7 ماه پیش
سلام خسته نباشید باتوجه به این شکل میتونیم بگیم قبل از پایان ترجمه ساختار دوم و سوم پروتئین ساخته شده اند؟
الهه مظفری
7 ماه پیش
تو گزینه 2 میتونستیم با توجه به اینکه کدون های پایان ترجمه نمیشن گزینه رو رد کنیم؟
آموزش ویدیویی محل پروتئین سازی + سرعت و مقدار پروتئین سازی زیست شناسی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام 🌷