= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
شایان خسروی
1 هفته پیش
سلام و وقت بخیر در دقیقه 36:43 سوال تجربی داخلی 1400 کربن بالا سمت چپ در حلقه به کربن وصل میشه یا اکسیژن
فاطمه داودآبادی
1 ماه پیش
مگه به ازای هر پیوند با اکسیژن 1+ نمیزاشتیم؟ خط الان کربن دی اکسید عدد اکسایش کربنش باید بشه 2 که!؟
عهدیه نجفی
1 سال پیش
برای این قانونی که استاد گفتن اگه عنصر ما توی ترکیب N_Fe_و یا بقیه اتم ها هم میشه استفاده کرد یا فقط وقتی که C داریم باید استفاده کنیم دقیقه ۱۴
فاطمه دارایی
1 سال پیش
سلام این جمله درسته ایادر سلول سوختی هیدرورن اکسیرن جهت حرکت بروتون در غشا از اند به کاتد است
نرگس مهدوی
1 سال پیش
بله
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام میتونی یه عکس واضح تر بدی یا سوال رو تایپ کنی اصلا واضح نیست🥲
فاطمه دارایی
1 سال پیش
تست دقیقه ۵۷ میتونستم اینجور بگیم که Zn شده Zn2مثبت دو تا الکترون از دست داده خب باید V دوتا الکترون بگیره وقتی میگیره میشه Vسه بار مثبت که رنگش سبزه
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام نه باید تعداد الکترون ها رو محاسبه کنی چون ممکنه بیشتر بگیره و مثلا به وانادیم یک بار مثبت تبدیل بشه
زهره رحمتی
2 سال پیش
الان این مال امتحان نهایی سال 1402هست عدد اکسایشطبق چیزی که استاد گفتن باید بشه 4+ ولی در پاسخنامه 4-
فاطمه رمضانخانی
2 سال پیش
۴-درسته چون اکسیزن زورش بیشتره پس تمام الکترون هارو اون میگیره و کربن میشه صفر که در آخر صفره منهای ۴میشه منفیه۴
امیرحسین رحیمی
1 سال پیش
غلطه ۱۰۰درصد
شایان خسروی
1 هفته پیش
@فاطمه رمضانخانی چهار منهای صفر میشه یعنی همواره باید ظرفیت اتم مورد نظرتون رو منهای تعداد الکترون هایی که در ترکیب به خود اختصاص میده بکنیم اکسیژن زورشبیشتره الکترون ها رو میبره برای خودش پس میشه چهار منهای صفر و پاسخ مثبت چهار میشه
ریحانه رفیق
2 سال پیش
سلام خسته نباشید...میخواستم بدونم که جواب های سوالات بخش تست های برگزیده رو که توی یک سری جزوات هستند ولی ویدئوشون موجود نیست، از کجا میشه پیدا کرد؟
نرگس مهدوی
2 سال پیش
سلام از پشتیبانی بپرسین لطفا
فاطمه جعفرزاده
2 سال پیش
میشه این سوال رو با اون یکی روش که مثلا میگفتیم رو هر پیوند اشتراکی دو تا الکترون داریم و وقتی دو تا عنصر با پیوند اشتراکی به هم وصل میشن هر کدوم که الکترونگاتیوی بیشتری داره دوتا الکترون رو میدیم به اون و وقتی دو تا عنصر یکسان مثلا دوتا سی با پیوند اشتراکی بهم وصل میشن اون دوتا الکترون رو بینشون تقسیم میکنیم حل کنید و توضیح بدید که چظور میشه
زینب فرحانی
2 سال پیش
یعنی باید از قبل فرمول فرمیک اسید و استیک اسید رو بلد باشیم //
K .Sh
1 سال پیش
آره تو فصل شیمی آلی استاد گفتن
مهدی شکاری
2 سال پیش
سلام میتونیم بگیم اونی که بارش افزایش مییابد کاهنده و اونی که بارش کاهش میابد اکسنده است ؟
زینب فرحانی
2 سال پیش
بله تو مدرسه این راهکار رو دبیر به ما داد
جمع بندی الکتروشیمی(1) شیمی جت دهم + یازدهم + دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز
امیرعلی عربی
11 ماه پیش
اگه دقت کرده باشی اخر ویدیو گفت فقط برای ترکیبات آلی کاربرد داره