= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
Parniya .maz
9 ماه پیش
گاز 50 ژول گرما از دست بده محیط 50 ژول میگیره پس باید بگیم کیو مثبته و کار منفی . چرا اینجا برعکس شد
برهان رستگار
9 ماه پیش
جواب چی یادگرفتی 1_ گرما صفر دما افزایش 2_گزینه یک
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر پاسخنامه ناقصی داشت به پشتیبانی اطلاع بدید 🌷
برهان رستگار
9 ماه پیش
جواب چی یادگرفتی 1_انرژی درونی برابر صفر است 2_گزینه 1 3_گزینه 1
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر پاسخنامه ناقصی داشت به پشتیبانی اطلاع بدید 🌷
Amir Taha ....
11 ماه پیش
چرا چیاد بگیریم ها چواب نداره تو بخش جزوه برای بچه های ریاضی پاسخنامه نیست ولی برای بچه های تچربی هست اخه این چه وضعیه
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
این مورد رو به پشتیبانی اطلاع بدید بررسی میشه 🌷
سارا حتمی
1 سال پیش
من یه چیزی رو میفهمم ها اما متوجه نمیشم ما میگیم تغییرات انرژی درونی فقط و فقط تابع دمای مطلق گازه اما وقتی فرمولش رو میخوایم بنویسیم،مینویسیم گرما به اضافه کار ، خب این یعنی به کار و گرما هم بستگی داره و متوجه نمیشم
روژان کنگرانی فراهانی
1 سال پیش
یک سوال ایا اینطورن نیست که وقتی کار صفره پس دلتا یو مساوی با گرما خواهد بود؟ در اون صورت کلا گرما میشه 2600 j
روژان کنگرانی فراهانی
1 سال پیش
پس یعنی استاد ما میتونیم بگیم که توی فرایند بی دررو ممکنه دما زیادتر یا کمتر بشه؟
سنا اسحاقی
1 سال پیش
چرا اینجا کیو بی از کیو سی بیشتر شد؟ مگه مساحت زیر نمودار برای w نبود؟ چه ربطی به Q داره؟
آموزش ویدیویی فیزیک دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷