= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
Parniya .maz
9 ماه پیش
گاز 50 ژول گرما از دست بده محیط 50 ژول میگیره پس باید بگیم کیو مثبته و کار منفی . چرا اینجا برعکس شد
برهان رستگار
9 ماه پیش
جواب چی یادگرفتی 1_انرژی درونی برابر صفر است 2_گزینه 1 3_گزینه 1
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر پاسخنامه ناقصی داشت به پشتیبانی اطلاع بدید 🌷
سارا حتمی
1 سال پیش
من یه چیزی رو میفهمم ها اما متوجه نمیشم ما میگیم تغییرات انرژی درونی فقط و فقط تابع دمای مطلق گازه اما وقتی فرمولش رو میخوایم بنویسیم،مینویسیم گرما به اضافه کار ، خب این یعنی به کار و گرما هم بستگی داره و متوجه نمیشم
زهرا قنبری
1 سال پیش
مگه انرژی درونی در فرایند هم دما برابر صفرنیست اصلا انرژی درونی به کار و گرما بستگی داره پس چرا اینجا استاد گفتن انرژی درونیd بیشتره؟
الهه مسعودی
1 سال پیش
تغییراتش صفره
(1)
Amir Taha ....
1 سال پیش
چرا ما قدر مطلق گذاشتیم
روژان کنگرانی فراهانی
1 سال پیش
سلام به خاطر اینکه کار و گرما باهم دیگه رابطه ی قرینته ذارن
Amir Taha ....
1 سال پیش
ببخشید این رابطه ک میگه مساحت سطح زیر نمودار میشه همون کارش از کجا اومده
روژان کنگرانی فراهانی
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷