زینب .
4 هفته پیش
سلام، تست های این فصل آپدیت شده هستن؟ توی جزوه جدید که تستی نداریم، برای تست های این فصل میشه توضیح بدید که چکار کنیم؟ از جزوه قبلی بخونیم که مطالب آپدیت نشده توشه و کلا قاطی میشه همه چیز
زینب .
3 هفته پیش
@سید محمد متین رشادی ممنونم، پشتیبانی پاسخ خاصی نمیدن
فاطمه مهدیه
1 ماه پیش
ببخشید مگه طبق جزوه آپدیت شده، یاخته های بینابینی هم با ترشح تستوسترون باعث تمایز نمیشن؟ برا مورد ج
فاطمه مهدیه
1 ماه پیش
و آیا میتونیم بگیم یاخته های بینابینی مثال نقضشه برا همین این گذینه رد میشه؟
آیسان احمدیان
3 ماه پیش
استاد در ویدویو آپدیت جدید گفتن ترتیبش رو اینجوریه: ۱_مقدار زیادی از سیتوپلاسم خود را از دست می دهد ۲_هسته مجددا دچار افزایش فشردگی می شود و در سر یاخته به صورت مجزا قرار می گیرد ۳_یاخته حالت کشیده پیدا می کند ۴_تاژک بلندتر می شود ولی همچنان قدرت حرکت ندارد ۵_سه بخش سر،تنه و دم شکل میگیرد الان با توجه به اینا نمیشه تست رو تحلیل کرد
.. .
4 ماه پیش
سلام این سوال گزینه چند میشه جوابش؟سنجش زده ۳ ولی خب ۳هم میشه رد کرد با تحلیل استاد حالا کدوم درسته؟
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
سلام لطفاً این سوال رو با شماره سوال دقیقش توی دفترچه کنکور و پاسخنامه سنجش، اسکرین شات بگیرید و برای پشتیبانی بفرستید بررسی میشه و رسیدگی میشه در صورت نیاز چون منطقا جواب استاد نباید با جواب کلید کنکور مغایرت داشته باشه
A M
1 سال پیش
سنجش گزینه یک زده که
نرگس مهدوی
1 سال پیش
من موافقم بنظرم باید همون گزینه ۱ باشه🤔 در مورد گزینه ۲ بیشتر هم اندازه بنظر میان سنجش برای رد گزینه ۲ چی گفته؟
A M
1 سال پیش
@نرگس مهدوی اخه لامصب سنجش فقط کلید خالی میده میگه فلان گزینه هست دلیلش نمیگه
هستی کاکایی
9 ماه پیش
@A M اگه اسپرماتوسیت اولیه و اسپرماتوگونی رو در نظر بگیریم گزینه 2 رد میشه
سمیه اسدی
5 ماه پیش
@نرگس مهدوی کدوم رو در نظر بگیریم
خدا بزرگه :)
1 سال پیش
میشه گزینه های 2و3و4 رو با این دلیل رد کرد که چون تست گفته اووسیت اولیه در نتیجه فقط تا پروفاز 1 میوز میره و اصلا به آنافاز و متافاز و تلوفاز نمیرسه و چون گزینه های دو تا چهار این موارد رو گفته پس ردش میکنیم ... ؟؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام در مورد اسپرماتوسیت اولیه داره صحبت میکنه
خدا بزرگه :)
1 سال پیش
@نرگس مهدوی عذرمیخوام منظورم اسپرماتوسیت اولیه بود الان فارغ از اشتباه لفظی که داشتم ، صحبت من درسته؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
@خدا بزرگه :) نه عزیزم اسپرماتوسیت همه اون نراحل تقسیم رو میتونه عبور کنه
شهلا احمدنژاد
1 سال پیش
سلام سرتولی میوز دارد یا میتوز ،اخه من یه جای خوندم که میگه میوز داره و میتوز نداره و استاد هم میگه میتوز داره ومیوز نداره
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام میتوز داره میوز نداره
فاطمه سادات طباطبایی
1 سال پیش
استاد مگه توی درستانه تاکید نکردین تستوسترون در افزایش تولید اسپرم ها و تحریک اسپرم سازها نقش داره و سرتولی ها با ترشحات خود در تمایز اسپرم ها نقش داره چرا الان اینجوری میگین . ممکنه توضیح بدین
محدثه باشتنی
2 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی سلام ببخشیدخب الان ما کدوم رو در نظر بگیریم درسنامه رو یا تست رو که هر کدوم یه مدلی میگه؟
فاطمه سادات طباطبایی
1 سال پیش
مگه سلول های سرتولی ها در تسهیل تمایز اسپرم ها نقش نداشته اند؟ پس چطوری بینابینی ها در تمایزشون نقش دارن؟؟؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
توضیح دادم خدمتتون 🌷
فاطمه سادات طباطبایی
1 سال پیش
برای گزینه ج نمیتونیم ترشح اینترفرون نوع1 را در نظر بگیریم بگیم درسته؟!
سودا وسیعی
1 سال پیش
سلام وقت بخیر ایا سرتولی دو لاد
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام بله دیپلوئیده
ابوالفضل مشهدی خانی
1 سال پیش
سلام توی این شکل یه کیسه منی هم داریم ما اما نه استاد نه کتاب توضیحی ندادن دربارش میشه شما یه توضیح مختصری بدین؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام خود کتاب مختصر توضیحی داده در حد کتاب بدونید کافیه 🌷 بازم سوالی بود بگید بهم بیشتر توضیح بدم 🌷 ریپلای نباشه 🌷
آموزش ویدیویی تستهای درس اول زیست شناسی یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
4 هفته پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷