رقیه اسلامی
1 ماه پیش
سلام ینچی کروموزوم همتا ندارند ؟!!
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
نگین منصور پور
1 ماه پیش
توی دقیقه ۱۰ بعد از اسپرماتوسیت ثانویه اگر بچه دختر باشه باهم یکسان باشن ؟
نگین منصور پور
1 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی توی همون دقیقه ۱۰ دبیر میگه دوتا اسپرتوماسیت ثانویه نمیتونن باهم یکسان باشن و میشن x y اما در صورتی که بچه دختر باشه باهم یکسانن درسته ؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
@نگین منصور پور دقت کن که جنس مونث اصلا اسپرماتوسیت نداره که حالا بخوان مثل هم باشند یا نباشند ...
نگین منصور پور
1 ماه پیش
توی دقیقه ۸ توی میتوز همانند سازی انجام میشه یا همتا میشن باهم؟
نگین منصور پور
1 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی اگه میشه دوباره ویس بدین ویس ناواضحه
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
@نگین منصور پور ببین همانند سازی مال قبل از میتوزه که کروموزوم ها میشن دو کروماتیدی بعدش در میتوز، کروموزوم ها زیر همدیگه ردیف میشن و از دو طرف، دو تا کروماتید هر کروموزوم از هم جدا میشن و هر کدوم به یک طرف میرن و مثل میوز ۱ نیست که کروموزوم های همتا کنار هم قرار بگیرند
Zahra Esm
1 ماه پیش
چرا تو جزوه نوشته اسپرماتوسیت ثانویه ۲n هست مگه نمیگیم دو تا یاخته n کروموزومی اند؟
ܩܣܝߊܥ̣ߺ ߊܢܚ݅ܭߊܝ̇ߺܨ
1 ماه پیش
اشتباه تایپی بوده n کروموزومی اَند
حکیمه فلاح زاده
2 ماه پیش
میتوکندری های قرار گرفته در قسمت تنه عمودی هستن که استاد گفتن مورب هست، دقیقه ۳۷
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
شما همون عمودی در نظر بگیرید
f ch
3 ماه پیش
سلام وقت بخیر امکان دانلود ویدیو ها نیست؟ چون من با 2x میبینم خیلی وسطاش قطع و وصل میشه و کلافه میشم مشکل از نتم نیست
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
سلام وقت بخیر نه طاهرا امکان دانلود نیست باز محض اطمینان از پشتیبانی سوال کنید
ارمین دوام کار
3 ماه پیش
استاد میگه هر اسپرماتوگونی حاصل تمایز یک اسپرماتوگونی دیگر است، ولی برای اولین یاخته اسپرماتوگونی که قبل از به دنیا اومدن ساخته میشه درسته؟
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
من ندیدیم استاد همچین حرفی بزنه چون اسپرماتوگونی خودش حاصل میتوز یک اسپرماتوگونی دیگر هست و تمایز رخ نداده ولی برای اولین اسپرماتوگونی در دوران جنینی شاید بشه این حرف رو زد لطفاً تایم دقیق مشخص کنید تا بررسی کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷
ارمین دوام کار
2 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی تایم دقیق رو توی کامنت اول گذاشتم، چون حرفی در این مورد نزده میخواستم بدونم
ابوالفضل نویدکیا
3 ماه پیش
سلام وقت بخیر، میشه گفت در بدن زنان اصلا یاخته تاژک دار وجود نداره؟(اگه خود اسپرم که وارد میشه رو در نظر نگیریم)
ارمین دوام کار
3 ماه پیش
اره
محمد یاسین لطفی
3 ماه پیش
سلام تو کتاب من با اینکه جدید اما بازم میتوکندری ها موازی وعمود بر اسپرم اند.
عرشیا بتیانه
3 ماه پیش
عجیبه
(1)
یگانه احمدی
3 ماه پیش
برای منم همین شکلیه
ارمین دوام کار
3 ماه پیش
کتاب سال 1404-1405 همین شکل رو نشون میده، ملاک رو همین درنظر بگیر
نادیا نوری
4 ماه پیش
سلام همین قسمت آپدیت کامله دیگه؟!نیازی به قبلیا نیست چون هنوز قدیمی هارو برنداشتن یعنی ارتباطی بین آپدیت جدید و قدیمیه هس؟!
عرشیا بتیانه
3 ماه پیش
اپدیت جدید ی چیز خلاصه وار هست ولی جدیده دیگ ...ولی فیلم های قبل کامل و جامع هست
(1)
مهدی رضایی
4 ماه پیش
با اینکه آپیدت شده ولی بازم یاخته های سرتولی کامل نکردن
(1)
عرشیا بتیانه
3 ماه پیش
کامله داداش
(1)
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
حق با شماست شما طبق کتاب درسی در نظر بگیرید